۰ نفر

سلطانی‌فر: المپیکی‌ها از حمایت کامل برخوردارند

۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۴۰
کد خبر: 517505
سلطانی‌فر: المپیکی‌ها از حمایت کامل برخوردارند

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت کامل از ورزشکاران راه‌یافته به المپیک توکیو گفت: تاکنون به لطف خداوند و تلاش مجموعه ورزش کشور، فدراسیون وزنه‌برداری، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی بوجود آمده است و من خیلی امیدوارم دو مدال خوش رنگ از وزنه برداری در المپیک به ارمغان بیاید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری ایران اظهار داشت: با توجه به گزارش‌هایی که دریافت کردم و بازدیدهای که مسوولان ورزش کشور به صورت مستمر از رشته‌های مختلف از جمله وزنه‌برداری داشتند و همچنین مواردی که از سوی رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه برداری در جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک مطرح شده، اگرچه ۲ سهمیه برای المپیک بیشتر نداریم که انشالله قطعی هم خواهد شد، شانس مدال‌های خوشرنگی داریم و انتظار مردم هم از رشته‌های وزنه برداری، کشتی و تکواندو در المپیک بالا است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین امکانات و پشتیبانی را فراهم کنیم تا موانع و مشکلات موجود را در اعزام‌ها و اردوها حل کرده و تاکنون هم به لطف خداوند و تلاش مجموعه وررش کشور، فدراسیون وزنه‌برداری، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی بوجود آمده است و من خیلی امیدوارم ۲ مدال خوش رنگ از وزنه برداری در المپیک به ارمغان آید.

مسعود سلطانی‌فر ورزش را بهترین عرصه برای سرمایه گذاری با هدف شاد کردن دل میلیون‌ها ایرانی دانست و بیان داشت: مدال‌های ورزشکاران در رویدادهای جهانی، آسیایی و المپیکی باعث شادی و نشاط ده‌ها میلیون ایرانی می‌شود که هیچ عرصه‌ای در شاد کردن مردم با عرصه ورزش قابل قیاس نیست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به رسالتی که نسبت به مردم و قهرمانان داریم تلاشمان این است که با وجود محرومیت‌ها و محدودیت‌ها نیازهای ورزشکاران المپیکی را برطرف کنیم و تاکنون هم کم نگذاشتیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه پاداش قهرمانان سال ٩٨ پرداخت شده است، توضیح داد: سال ٩٩ بدلیل دوران پاندمی کرونا رویداد خاصی برگزار نشد ولی برای مدال‌های المپیکی پاداش مناسبی را اعلام می‌کنیم تا قهرمانان با انگیزه بیشتری تمرینات و دوران آماده سازی را سپری کنند.

وزیر وررش و جوانان در پایان اذعان داشت: وزنه برداران پس از قطعی شدن سهمیه‌های المپیکی، کمک هزینه ماهانه پنج میلیون تومان را برای مدت ١٨ ماه دریافت خواهند کرد و این مهم شامل همه ورزشکارانی که سهمیه المپیک را بدست می‌آورند، خواهد شد. نهایت تلاش و حمایت را از قهرمانان و المپیکی‌ها انجام می‌دهیم تا با بهترین امکانات، بهترین نتیجه هم برای مردم به ارمغان آید.