۰ نفر

جملاتی که تاج درباره قرارداد ویلموتس گفت و برعکس درآمد

۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۰
کد خبر: 447597
جملاتی که تاج درباره قرارداد ویلموتس گفت و برعکس درآمد

مهدی تاج این روزها در پرونده قرارداد با مارک ویلموتس متهم است و سعی می‌کند از زیر بار حقوقی این قرارداد سنگین شانه خالی کند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در زمانی که با ویلموتس قرارداد امضا کرد، مدعی شده بود که در قرارداد این مربی از تجربیات کار با کی روش استفاده کرده است و بونس هایی که به کی روش داده را به ویلموتس نخواهد داد. تاج در مصاحبه اش در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ درباره قرارداد با ویلوتس گفت: «چون او برای اولین بار اسامی تیم ملی را اعلام می‌کند ممکن است نظرات فرق کند ولی هر چه جلو تر برویم شرایط متناسب‌تر خواهد شد.

شما می‌دانید من از کی‌روش دفاع می‌کردم چون او سرمربی تیم ملی بود ولی به هر جهت بحث‌های جدی هم در شرایطمان با کی‌روش داشتیم و همین حالا هم داریم، ما انتقاداتی به رفتارهای کی‌روش داشتیم ولی درست یا غلط تیم ملی کی‌روش محور شده بود.وقتی یک سرمربی می‌آید و می‌بیند ماموریت‌ها در قبال او انجام نشود خود به خود در کارهای فدراسیون دخالت می‌کند و رفته رفته در مسائلی که به او مربوط نیست ورود می‌کند و همین کارهای کی‌روش برای ما یک تجربه بود، به همین دلیل در مورد ورود ویلموتس همه چیز بسته عمل شد. می‌دانید که پیش از این وقتی یک سرمربی به تهران می‌آمد سوالات و بحث‌های مختلفی مطرح می‌شد اما در مورد این مربی ما حتی اسم را هم اعلام نکردیم. به هنگام ورود این مربی هم خبری از دفتر وزیر ورزش و معاون رئیس جمهور نبود و ۲ نفر به فرودگاه رفتند و از او استقبال کردند. وقتی برای ورود یک مربی ۲۰۰ نفر به فرودگاه بروند سرمربی تصور می‌کند که همه تشنه هستند و در رفتار او تاثیر می‌گذارد. به نظرم درسی که از سرمربی قبلی گرفتیم در مورد آقای ویلموتس اعمال کردیم. وقتی هم که او می‌خواست از ایران برود همان چند نفر هم بیشتر به فرودگاه نرفتند.»

حال مارک ویلموتس از ایران شکایت کرده و اگر فیفا به سود سرمربی سابق تیم ملی رای دهد، این بزرگترین شکست برای ورزش ایران خواهد بود. کمیته تعیین وضعیت فیفا در حال بررسی است و با توجه به استعفای دو وکیل ایرانی از پرونده، به شدت وضعیت نگران کننده شده است. مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در مصاحبه ای گفته: «در کمیته تعیین وضعیت جای دفاع از خودمون رو نداریم ولی اگر پرونده به CAS برود، می توانیم نماینده داشته باشیم و از خودمان دفاع کنیم.»