۰ نفر

گران‌ترین فوتبالیست‌ها دنیا معرفی شدند +عکس

۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۵:۳۱
کد خبر: 443624
گران‌ترین فوتبالیست‌ها دنیا معرفی شدند +عکس

ترانسفرمارکت فهرستی از 10 بازیکن ارزشمند جهان را منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شیوع ویروس کرونا عملا همه رقابت‌های ورزشی، به خصوص فوتبال را تعطیل کرد اما پس از فروکش کردن شیوع این بیماری، برخی لیگ‌های فوتبال مسابقات خود را از سر گرفته‌اند.

شیوع این ویروس باعث شد تا قیمت و ارزش فوتبالیست‌ها هم با کاهش محسوسی مواجه شود و در این میان در حدود 30 درصد از قیمت این بازیکنان کاسته شد.

به همین بهانه ترانسفرمارکت فهرستی از 10 بازیکن ارزشمند جهان را منتشر کرده است. در صدر این فهرست کیلیان ام باپه ستاره فرانسوی و مهاجم گلزن پاری سن ژرمن قرار دارد. ارزش این بازیکن 180 میلیون یورو عنوان شده است.

در رده دوم این فهرست، رحیم استرلینگ بازیکن جوان انگلیسی باشگاه منچستر سیتی ایستاده است. قیمت استرلینگ 128 میلیون یورو اعلام شده است.

جایگاه سوم را نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن قرار دارد. ارزش این بازیکن هم مثل استرلینگ 128 میلیون یورو برآورده شده است.

در رده‌های چهارم، پنجم ، ششم و هفتم بازیکنانی نظیر هری کین، محمد صلاح، سادیو مانه و کوین دبروین قرار دارند. همه بازیکنان ارزشی بالغ بر 120 میلیون یورو دارند.

در مکان‌های هشتم، نهم و دهم هم جیدون سانچو با 117 میلیون یورو، مسی با 112 میلیون یورو و الکساندر آرنولد با 99 میلیون یورو قرار دارند.

NJnTdk06X28Y