۰ نفر

درخواست آسیا از فیفا درباره زمان برگزاری مقدماتی جام جهانی

۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸
کد خبر: 433964
درخواست آسیا از فیفا درباره زمان برگزاری مقدماتی جام جهانی

یکسری از فدراسیون‌های فوتبال در قاره‌های مختلف از فیفا خواسته‌اند پیکارهای مقدماتی جام جهانی قطر در سال آینده میلادی انجام شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان، همه برنامه‌های ورزشی را مختل کرد. پیکارهای مثل جام ملت های اروپا 2020 و یا المپیک توکیو به سال آینده موکول شدند.

اکنون نیز به علت مبهم بودن فضای رقابت در دوران «پسا کرونا» فدراسیون ها و تیم های باشگاهی تکلیف خود را به درستی نمی دانند.

در این زمینه روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی که امروز منتشر شد، نوشت گروهی از فدراسیون های فوتبال در قاره های گوناگون به فیفا نامه ارسال کرده و درخواست کرده اند پیکارهای مرحله مقدماتی جام جهانی در سال 2021 برگزار شوند.

این نشریه نوشت فدراسیون جهانی به این خواسته هنوز پاسخی نداده و به خصوص در مورد قاره آسیا فیفا تا به این لحظه بر ادامه پیکارهای مقدماتی جام جهانی اصرارداشته است. البته فدراسیون های آسیایی که به فیفا نامه نوشته اند، شرح داده اند به علت تعویق بازی های باشگاهی در چند هفته گذشته، در صورت از سرگیری لیگ ها از اوایل تابستان، تا پایان سال جاری میلادی زمان کافی برای برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره وجود ندارد.

پس بهتر است که این پیکارها به سال آینده (2021 ) منتقل شوند.

روزنامه اماراتی نوشت فیفا قصد دارد در جلسه ای در این مورد در آینده تصمیم گیری کند.