۰ نفر

بلای جدید استوکس به جان پرسپولیس

۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۳۳
کد خبر: 432700
بلای جدید استوکس به جان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تا امروز موفق به پرداخت طلب ۱۵۰هزار دلاری یکی از هواداران خود نشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل جاری رقابت های لیگ برتر اقدام به عقد قرارداد پنج ماهه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار با آنتونی استوکس گرفت که هنگام عقد قرارداد، ۱۵۰ هزار دلار این پول را بصورت نقد در اختیار مهاجم ایرلندی خود قرار داد.

این پول در حالی به استوکس تعلق گرفت که مشکلات مالی فراوانی در باشگاه پرسپولیس وجود داشته است اما مدیران پرسپولیس تصمیم گرفتند استوکس را به هر قیمتی جذب کنند. از این رو مبلغ درخواستی استوکس را از طریق آقای «م» که یکی از هواداران پرسپولیس است قرض گرفت تا بتواند آن را پرداخت کند.

هوادار متمول پرسپولیس قرار بود ابتدای اسفندماه سال گذشته، طلب ۱۵۰ هزار دلاری خود را دریافت کند اما کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی پرسپولیس سبب شد تا او وارد مذاکره با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه شود و قول هایی را بابت طلب خود از سرپرست سرخ ها بگیرد.

قرار بود بدهی ۱۵۰ هزار دلاری پرسپولیس به این شخص تا پایان فروردین ماه پرداخت شود اما هنوز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است تا پرسپولیس که با انواع  مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند با این بدهی نیز روبرو شود.