۰ نفر

فدراسیون فوتبال: یک دلار اضافه هم به کی‌روش پرداخت نکردیم

۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۰۷
کد خبر: 431362
فدراسیون فوتبال: یک دلار اضافه هم به کی‌روش پرداخت نکردیم

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درباره برخی از مطالب منتشره در رسانه‌ها درباره پاداش کارلوس کی روش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی سلیمانی در این باره عنوان کرد: اطلاع کافی نداشتن و بیان مطالب غیرموجه در نشر خبر پاداش کارلوس کی روش سبب شد نخستین بار مدارک مثبته مالی مربوطه از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شود.

او در ادامه بیان کرد: در نامه مورخ ۲۶ آگوست ۲۰۱۸ درخواست پرداخت مبلغ ۸۰۰ هزار دلار (بابت پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ – روسیه براساس قرارداد منعقد شده و با تاخیر پرداخت یک‌ساله) به همراه دو قسط آخر حق الزحمه کی‌روش به مبلغ ۷۰۰ هزار یورو ( با تاخیر پرداخت ۶ ماهه) که مجموع آن با تبدیل مبلغ یورو به دلار جمع به مبلغ یک میلیون و ششصد و هفده هزار و دویست و پنجاه و دو دلار که از سوی فیفا از حساب فی مابین کسر و به حساب کارلوس کی روش واریز شده است.

خزانه‌دار فدارسیون درباره سایر پرداخت‌ها به کادر فنی و دستیاران ایرانی و خارجی کی‌روش خاطرنشان کرد: سایر پرداخت‌ها به کادر فنی و دستیاران ایرانی و خارجی کی‌روش نیز به همین منوال بابت حقوق و پاداش بر اساس قراردادهای فی مابین بوده است. برهمین اساس در پایان تاکید می‌شود حتی یک دلار مازاد بر قرارداد به هیچ شخص حقیقی و حقوقی پرداخت نشده است. همان‌طور که در بالا گفته شد مبالغ فوق نیز با تاخیر چند ماهه به حساب کادر تیم ملی بزرگسالان اعم از سرمربی و سایر نفرات واریز شده است.