۰ نفر

پیست‌های اسکی استان تهران تعطیل شد

۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۰
کد خبر: 421199
پیست‌های اسکی استان تهران تعطیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: فعالیت پیست های اسکی دربندسر، آبعلی، توچال، شمشک و کلوپ نور استان تهران تا ۱۶اسفند ماه تعطیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رضا گلمحمدی اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی استان لغو و فعالیت کلیه باشگاه های ورزشی(غیر از فوتبال)، سالن های ورزشی، استخرها اعم از خصوصی و دولتی و پیست های اسکی به مدت یک هفته(از روز شنبه ۱۰ اسفندماه) تعطیل شده است.

وی با اشاره به مصوبات ستاد پیشگیری استانی از شیوع ویروس کرونا و جلسات متعددی که برگزار شده اشاره کرد و افزود: در این جلسات مصوب شده که به منظور سلامت جامعه هدف و پیشگیری از شیوع این ویروس، علاوه بر لغو تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی استان در سطوح مختلف، برنامه های جمعی حوزه های ورزش و جوانان استان اعم از همایش ها، کلاس ها، دوره ها، کارگاه ها و جلسات، تعطیل شد.

وی ادامه داد: پیست های اسکی از جمله دربندسر، توچال، شمشک، آبعلی و کلوپ نور به مدت یک هفته تعطیل است و طی این مدت باید این اماکن و تمامی سطوح مختلف آنها و وسایل گوناگون ورزشی و امکانات بهداشتی ضد عفونی و گندزدایی شوند.

گلمحمدی بیان کرد: با دستور و پیگیری جدی اداره کل، تدابیر لازم به منظور حفظ سلامت جامعه هدف و مخاطب مجموعه ورزش و جوانان استان تهران برای کنترل شرایط و پیشگیری های لازم بر اساس ابلاغیه های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد استانی به صورت بخشنامه از طریق حوزه معاونت های ورزشی، جوانان و توسعه منابع و پشتیبانی به تمامی شهرستان ها، هیات های ورزشی و سمن های جوانان ابلاغ شده و این مصوبات به شدت کنترل و در صورت مشاهده بازرسان نسبت به برخورد قانونی آنان اقدام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تهران بی شک با همکاری های لازم و رعایت اصول بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری کرونا در استان و کشور به رسالت ذاتی خود در این راستا عمل می کند و در حال حاضر مهمترین دغدغه این اداره کل مقابله با کرونا و رعایت سیاست ها و دستورالعمل های ستادی استانی و کشوری است.

وی گفت: درباره فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه های فوق پس از تعطیلی یک هفته ای از ۱۰ تا ۱۶ اسفند، متعاقبا تصمیم گیری شده و مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.