۰ نفر

اسکوچیچ در قرنطینه فدراسیون فوتبال!

۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹
کد خبر: 416856
اسکوچیچ در قرنطینه فدراسیون فوتبال!

مسئولان فدراسیون فوتبال همانند دوران حضور ویملموتس در ایران، اقدام به قرنطینه کردن اسکوچیچ و دور نگه داشتن سرمربی تیم ملی از رسانه‌ها و مردم کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هنوز یک هفته‌ از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران نمی‌گذرد که فدراسیون فوتبال بدون توجه به صدای اهالی فوتبال اعم از فوتبالیست و هوادار، راه سابق خود را در پیش گرفته و مربی کروات تیم ملی را مانند مربی بلژیکی تیم ملی پنهان کرده است.

در واقع فدراسیون فوتبال در موضوع ویلموتس با سیاست سکوت و پنهان کاری که حاصل آن یک پرونده مالی پر ابهام برای فوتبال ایران بود، اقدام به انتخاب دراگان اسکوچیچ کرد و اکنون او را نیز در قرنطینه خود نگه داشته تا مبادا کسی از نحوه انتخاب اسکوچیچ سوالی بپرسد یا شخص او بخواهد انتقادی مطرح کند.

در تمام کشورهای دنیا رسم است که قرارداد مربی جدید در یک نشست خبری و با حضور اهالی رسانه به امضا می‌رسد و مربی جدید به طور نمادین هم که شده، اهداف و برنامه‌هایش را برای هواداران تشریح می‌کند تا با همدلی کارش را در تیم ملی شروع کند.

حداقل در ماجرای ویلموتس این کار انجام شد اما فدراسیون یک گام عقب‌تر رفته و علاوه بر اینکه نشست معارفه برای اسکوچیچ برگزار نکرد، اکنون او را از حضور در برنامه‌های تلویزیونی و حضور در برابر مردم و رسانه‌ها هم پنهان کرده است.

تا زمانی که ویلموتس در ایران بود، مسئولان فدراسیون فوتبال اجازه حضور او در هیچ برنامه‌ای را نمی‌دادند و همواره با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال تردد می‌کرد اما در وصف او می‌گفتند که نجیب و با شخصیت است و حرفی از پول نمی‌زند و به طور مرتب در حال کار کردن برای تیم‌ملی است.

اکنون که آن دوران گذشته و مشخص شد ویلموتس هم مانند هر انسان دیگری به فکر حق و حقوق خود است و خبری از نجیب بودن و سکوت برابر پرداخت نشدن مطالباتش نیست، فدراسیون این پروسه را برای اسکوچیچ کلید زده و فعلا این مربی کروات را در قرنطینه حفظ کرده است.

در آخرین مورد، در حالی که قرار بود سرمربی تیم ملی در برنامه فوتبال برتر حاضر شود و در یک برنامه تلویزیونی به سوالات مردم و رسانه‌ها پاسخ دهد، فدراسیون فوتبال علی‌رغم اعلام قبلی جلوی این اتفاق را گرفت و سرمربی تیم ملی هم بدون اراده‌ای از سوی خودش، برابر این خواسته تمکین کرده است.  

ترس از پرسیدن سوال و افشا شدن واقعیت‌های حضور اسکوچیچ در تیم ملی تبدیل به کابوس مسئولان شده و معلوم نیست تا کجا این راه باطل را ادامه خواهند داد.