۰ نفر

استعفای فتح‌الله زاده از سوی هیات مدیره پذیرفته نشد

۵ دی ۱۳۹۸، ۳:۲۷
کد خبر: 404807
استعفای فتح‌الله زاده از سوی هیات مدیره پذیرفته نشد

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای با استعفای علی فتح‌الله زاده از هیات مدیره این باشگاه مخالفت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در متن این اطلاعیه آمده است: استقلال روزهای پرالتهاب و سرنوشت سازی را پشت سر می‌گذارد و در این روزهای سخت و طاقت فرسا، آستانه صبر و تحمل بسیار بالایی نیاز است.

این اطلاعیه می افزاید: متاسفانه عده‌ای محدود و معدود بی توجه به موانع و مشکلات گاه و بیگاه با بیان مطالبی، سبب رنجش خادمین استقلال شده که بدون هیچگونه چشم داشت و صرفا در جهت حفظ اعتبار باشگاه بزرگ استقلال و شادی دل هواداران پرشمار و محترمش، با همه فشارها، مسئولانه شبانه روز در حال تلاشند تا این روزهای سخت که مشابه آن در طول حیات هفتاد واندی سال استقلال، کم نبوده نیز به سلامت گذشته و مسیر صحیح در پیش راه همه قرار بگیرد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا ضمن دلجویی از برادر عزیز علی فتح الله زاده که الحق در مدت حضور عاشقانه و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نفرموده‌اند و با علم به اینکه استقلال عزیز به حضور چنین افراد عاشق و مسئولیت پذیر نیازمند است، با استعفای وی مخالفت می کند.
این اطلاعیه در پایان می افزاید: انتظار می‌رود در این لحظات همه و همه در کنار یکدیگر بوده و راهی را که برای رسانیدن استقلال عزیز به قله افتخار آغار کرده‌ایم کماکان ادامه دهیم.

بر اساس  این گزارش، فتح الله‌زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال چهارشنبه شب با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از حضور در هیات مدیره این باشگاه کناره گیری کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این یادداشت نوشت: روزی که به استقلال آمدم این باشگاه نه مدیرعامل داشت و نه سرمربی! وقتی از من خواستند که بیایم می‌دانستم کار سختی است اما به خاطر همه هواداران بزرگ و با شرف استقلال برای خدمتگزاری آمدم و بی منت کار کردم هر چند که آن‌روزها هم تهمت می زدند که من به همه آنها خط داده‌ام!
وی افزود: امروز من مدیرعامل نیستم اما تمام وظایف مدیرعاملی از من طلب می‌شد! این در حالیست که چند روز قبل از دریافت حکم هیات مدیره، جناب استراماچونی از ایران رفته بود!
او ادامه داد: متاسفانه این بار از جانب هواداری که دوستش دارم و خواهم داشت متهم شدم به این که خودم را به میز و صندلی مدیریت فروختم!! وای بر من که این چنین از رفتارم برداشت شد!
فتح الله زاده تصریح کرد: این اصلا برایم قابل تحمل نیست بنابراین ضمن تشکر از همه هواداران عزیز و بزرگوار همچنین جناب وزیر محترم اعلام می‌کنم از این لحظه هیچ پست و سمتی در باشگاه ندارم و از این پس همچون گذشته یک هوادار در کنار شما خواهم بود.