۰ نفر

۲دلیل ناراحتی کالدرون از پرسپولیس

۴ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۴۴
کد خبر: 404769
۲دلیل ناراحتی کالدرون از پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس خواهان رفع ابهام در خصوص پرداخت پاداش‌ها و مطالباتش و همچنین به خدمت گرفتن ۲مهاجم در نوک خط حمله سرخپوشان شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شرایط مالی باشگاه پرسپولیس چندان خوب نیست. باشگاه در چند مرحله قسط اول گابریل کالدرون سرمربی تیم را پرداخت کرد اما هنوز حدود ۱۳۰ هزار دلار از مبلغ این قرارداد باقی مانده است. آن هم در حالی که اولین قسط وی چند ماه پس از شروع کار در پرسپولیس به این مربی پرداخت شده بود.

روز گذشته گابریل کالدرون و دستیاران وی در جلسه‌ای با محمد حسن انصاری‌فرد داشتند و برنامه‌های‌شان را برای نیم فصل دوم طرح ریزی کردند.

پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر از تدوین برنامه‌ها با سرمربی تیم را داد تا خیال هواداران بابت ادامه کار کالدرون برطرف شود البته انصاری‌فرد تاکید کرد که باید پرداختی به کالدرون صورت بگیرد و وعده پرداخت مطالبات کادر فنی را داد اما اعلام کرد که مشکلی در میان نیست.

این در حالی بود که امروز گابریل کالدرون با انتشار پستی در فضای مجازی به زبان فارسی نوشت: «از رفتار باشگاه پرسپولیس خیلی ناراحت هستم.»

اینکه مدیرعامل پرسپولیس در صحبت‌هایش سعی کرده این موضوع را القا کند که مشکلی وجود ندارد یکی از دلایل اصلی ناراحتی سرمربی پرسپولیس است اما علت اصلی ناراحتی تنها منوط به مسائل مالی نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس اوایل هفته آینده به آرژانتین سفر خواهد کرد تا در تعطیلات سال نو میلادی در کشورش حضور داشته باشد. کالدرون تاکید داشت که بحث جذب مهاجم خارجی پیش از سفر او به کشورش نهایی شود چرا که باشگاه فرصت لازم را برای مذاکره و جذب بازیکن داشته است. البته محمد حسن انصاری فرد روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که با یک مهاجم خارجی توافقات نهایی صورت گرفته و به خاطر تعطیلات کریسمس حضور این بازیکن در ایران با تاخیر مواجه شده است.

موضوع دیگر بحث شرایط پاداش‌ها است. زمانی که کالدرون به پرسپولیس پیوست تخفیف قابل توجهی به این باشگاه داد اما قرار بر این شد که در پاداش‌ها این تخفیف، حدود ۱۰۰ هزار دلار لحاظ شود که با تغییرات مدیریتی در باشگاه این وعده به یک موضوع مجهول در پرداختی به سرمربی تیم تبدیل شد.

از طرفی مطالبات و شرایط اعضای خارجی تیم به ویژه دستیاران مربی هم عوامل ناراحتی سرمربی را حاصل کرده است.

گابریل کالدرون پیش از بازی با گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ اعلام کرد که تا ۲۶ دسامبر یعنی فردا برای دریافت مطالباتش صبر خواهد کرد و سپس تصمیمش را برای ادامه حضور در پرسپولیس خواهد گرفت.

جلسه سرنوشت ساز سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه قرار است که بلافاصله پس از دیدار با نساجی برگزار شود و به احتمال فراوان خروجی آن جلسه برای آینده پرسپولیس بسیار حائز اهمیت خواهد بود. مسوولان پرسپولیس البته در تلاش هستند تا پیش از سفر اعضای خارجی پرسپولیس به کشورهای‌شان بتوانند قسمتی از قراردادهای آنها را پرداخت کنند.