۰ نفر

دلیل عصبانیت بیرانوند چیست +عکس

۳ دی ۱۳۹۸، ۱:۵۹
کد خبر: 404228
دلیل عصبانیت بیرانوند چیست +عکس

ناراحتی دروازه‌بان پرسپولیس به خاطر ضرر مالی است که از بازی نکردن متحمل خواهد شد. او در قرارداد خود آپشن‌هایی دارد که ارتباط مستقیمی با بازی کردن او دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، علیرضا بیرانوند در شرایطی پیش از سفر به اهواز نسبت به نیمکت‌نشینی خود اعتراض کرد که در دو بازی گذاشته خود با سکوت و البته خبر مصدومیت خود ترجیح داد دراین‌باره حرفی نزند. بیرانوند اما روز یکشنبه  فضای تمرین را کاملا به هم ریخت و در نهایت راهی باشگاه شد تا با مدیرعامل باشکاه صحت کند.

نکته جالب توجه اینجاست که بیرانوند در شرایطی برای این بازی اعتراض کرد که پرسپولیس قرار بود با تیمی دسته دومی بازی کند. عجیب است که خود بیرانوند با سابقه حضور در جام جهانی برای بازی در برابر تیمی دسته دومی آن هم در جام حذفی این طور  واکنش نشان داده است. با این حال شنیده ها حاکی از این است که ناراحتی این دروازه‌بان به خاطر ضرر مالی است که از بازی نکردن در سه بازی سرخپوشان در  قرارداد خود متحمل خواهد شد.

بیرانوند در این فصل قرارداد خود را طوری با باشگاه بسته که در صورت هر کلین‌شیت خود می‌تواند درصدی پاداش بگیرد  و در انتهای فصل اگر کلین‌شیت‌های او به تعداد مشخصی برسد پاداش جداگانه‌ای نیز دریافت خواهد کرد. مانند بندهایی که در قرارداد برخی از مهاجمین به ازای زدن هر گل ثبت می‌شود. حالا با سه بازی دور ماندن بیرانوند از ترکیب برای این دروازه‌بان ضرر مالی در پی خواهد داشت و این اصلی‌ترین دلیلی است که او را تا این حد شاکی کرده است.

بیرانوند