۰ نفر

تقدیر رئیس هیات عامل ایمیدرو از نیروهای ایمنی و بهداشت

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۵۵
کد خبر: 434899
تقدیر رئیس هیات عامل ایمیدرو از نیروهای ایمنی و بهداشت

رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت کار، طی پیامی از نیروهای ایمنی و بهداشت این سازمان و شرکت های تابعه تقدیر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام خداداد غریب پور بدین شرح است:

در سال مزین به شعار "جهش تولید" و با بروز همه گیری بیماری کرونا، تداوم رشد تولید و دستیابی به اهداف سال جاری دارای شرایط خاصی است. آنچه در این شرایط باعث تدوام رشد تولید می شود، اجرای همه الزامات پیشگیرانه ابتلا به بیماری کرونا در سطح واحدهای تابعه است که خوشبختانه، کارکنان و کارشناسان HSEE به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با این بیماری، تاکنون مسوولانه و با تلاش شبانه روزی و همت والای خود دوشادوش تولیدگران، ضمن اولویت دادن به جان همنوعان و صیانت از سلامت نیروی انسانی، شرایط را تحت کنترل قرار داده و با فراهم کردن بستر رعایت پروتکل های بهداشتی، موجب شدند نه تنها وقفه ای در تولید رخ ندهد، بلکه رشد تولید را نیز به ارمغان آورد.

اینجانب روز جهانی ایمنی و بهداشت را - که بیان کننده هدف گذاری سازمان جهانی کار در توقف همه گیری جهانی کرونا و حفظ جان انسان ها با رعایت مسایل ایمنی و بهداشت است- فرصتی برای ابراز قدردانی از تمامی نیروهای HSEE شاغل در واحدهای تابعه ایمیدرو به ویژه نیروهای کادر ایمنی و بهداشت می دانم و ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز بزرگ، از زحمات همه همکاران گرانقدر تشکر وافر دارم و برای یکایک این همکاران، آرزوی تندرستی و بهروزی می کنم .

همچنین، فرصتی است که از اقدامات ارزشمند شرکت های تابعه نیز که در قالب مسئولیت های اجتماعی برای حفظ بهداشت و ایمنی شهروندان مناطق تحت پوشش و نیز همجوار خود، شرایط تامین وسایل بهداشتی و ایمنی را فراهم کرده اند- سپاسگزاری کنم.