۰ نفر

دبیر انجمن فولاد در پاسخ به اقتصادآنلاین:

صندوق پژوهش و فناوری فولاد با 100میلیارد تومان سرمایه اولیه آغاز به کار می‌کند

۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹
کد خبر: 402008
صندوق پژوهش و فناوری فولاد با 100میلیارد تومان سرمایه اولیه آغاز به کار می‌کند

برگزاری جشنواره ملی فولاد از جمله رخدادهایی است که برگزاری آن به عهده انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران بوده و با توجه به استقبال از برگزاری و موفقیت جشنواره سال گذشته، قرار است دومین جشنواره ملی فولاد از 23 تا 26دی ماه برگزار شود.

اقتصاد آنلایناکرم شعبانی؛ رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در رابطه با صندوق پژوهش و فناوری فولاد گفت: در شرایط فعلی صندوق با 100میلیارد تومان سرمایه اولیه مراحل پیشروی را آغاز کرده و با تکمیل مراحل، به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

خلیفه سلطانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11شرکت فولادی موضوع صندوق را در هیات مدیره‌های خود مصوب کرده‌اند، توضیح داد: در شرایط کنونی اسناد اداری این صندوق در دست تهیه است تا با فراهم آوردن مقدمات به سمت تصویب شدن پیش رود.

وی درباره دومین جشنواره ملی فولاد که قرار است دی ماه برگزار شود، عنوان کرد: این جشنواره تبدیل به قالبی برای بومی سازی و ساخت داخل شد، این ثمرات برگزاری فاخر و موفق نخستین جشنواره است و تاثیرگذاری آن در بحث بومی سازی باعث ایجاد چنین قالبی شده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه سال گذشته از برگزاری این جشنواره استقبال بسیار خوبی در کشور صورت گرفت، ادامه داد: برنامه ما برای برگزاری دومین جشنواره در سال 98 برگزاری هم‌وزن آن با جشنواره سال قبل است، این نمایشگاه و جشنواره بخشی از یکی از رسالت‌های بزرگ ماست که به این شکل ایفا می‌شود.

وی توضیح داد: نباید به این جشنواره تنها به شکل یک جشنواره یا نمایشگاه مقطعی نگاه کرد، بلکه برگزاری این جشنواره مساله‌ای است که در تمام طول سال کار انجام می‌شود و پس از پایان جشنواره ارتباطات جدیدی شکل می‌گیرد و عملا بخشی از اهداف ما در این رخداد ساماندهی و سازماندهی می‌شود.