۰ نفر

رییس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دور مجلس از فردا

۷ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۴۷
کد خبر: 516125
آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دور مجلس از فردا

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از ساعت ۸ صبح فردا ۸ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از ساعت ۸ صبح فردا ۸ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه دارد.

وی در مورد روش های ثبت نام افزود: ثبت نام به چند روش انجام می شود که اولین مورد از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar) می باشد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar)، روش سوم ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت نام. است.

حسن بیگی در مورد مدارک الزامی جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی گفت: داوطلبان اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل شناسنامه عکسدار و تصویر کلیه صفحات آن، یک قطعه عکس جدید ۴ × ۳ (ترجیحا با زمینه روشن)، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل معتبر، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی را همراه داشته باشند.