۰ نفر

نماینده تهران در مجلس خبر داد؛

شکایت نمایندگان مجلس از قرارداد ویلموتس

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸
کد خبر: 461632
شکایت نمایندگان مجلس از قرارداد ویلموتس

نماینده تهران در مجلس با اعلام خبر شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل ۹۰ درباره قرارداد ویلموتس، گفت: بنده مسئول رسیدگی به این پرونده در کمیسیون شده‌ام.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از قرارداد ویلموتس، کمسیون اصل ۹۰ مجلس به این مسئله ورود کرد.

وی افزود: نخستین شکایت مربوط به احمد راستینه دبیر کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس بود که طرح شکایت کرد البته شکایات دیگری هم واصل شد، اما شکایت اولیه از طرف ایشان بود که ما در کمیسیون اصل ۹۰ به این پرونده ورود پیدا کردیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: هفته جاری جلسات کارشناسی را در این زمینه برگزار می‌کنیم و مسئولان مربوطه هم را دعوت خواهیم کرد.

موسوی بر همین اساس اضافه کرد: بنده مسئول پیگیری این پرونده در کمیسیون اصل ۹۰ هستم و در حال دنبال کردن روال قانون این پرونده و پیگیری آن هستیم.

وی در خاتمه عنوان کرد که امیدواریم بتوانیم از حقوق مردم -که در این در قرارداد و جریمه‌ای که ایران به واسطه این پرونده از جیب ملت ایران می‌رود- دفاع و با خاطیان برخورد کنیم.