۰ نفر

جزئیات بودجه99؛

بررسی اعتبارات درمانی ارتش در بودجه ۹۹

۲ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۴۶
کد خبر: 404195
بررسی اعتبارات درمانی ارتش در بودجه ۹۹

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در نشست عصر امروز این کمیسیون اعتبارات درمانی ارتش در لایحه بودجه سال ۹۹بررسی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اکبر ترکی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری و دریادار مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش حضور داشتند. در این نشست اعتبارات درمانی ارتش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: مراکز درمانی و بیمارستان‌های ارتش خدمات زیادی را به پرسنل خود و مردم شهرها و شهرستان‌های مرزی ارائه می‌کنند، ضمن اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در حوادث غیر مترقبه اخیر ضمن حضور به موقع در محل حادثه، خدمات خوبی را به آسیب دیدگان ارائه کرد.  

ترکی گفت: ارتش در بیمارستان‌های دانشگاهی خود در حال تربیت دستیار بوده و درقبال آن هیچ مبلغی هم از وزارت بهداشت دریافت نمی‌کند، از این رو مسئولان ارتش با حضور در کمیسیون بهداشت به دنبال قانع کردن اعضای کمیسیون تلفیق برای افزایش ردیف بودجه این حوزه بودند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد هم از سوی این کمیسیون به کمیسیون تلفیق فرستاده می‌شود تا وضعیت بهتری را در حوزه بهداشت شاهد باشیم.