۰ نفر

نتفلیکس از ویژگی جدید خود رونمایی کرد

۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰
کد خبر: 675342
نتفلیکس از ویژگی جدید خود رونمایی کرد

نتفلیکس ویژگی جدید «انتقال نمایه» را برای کمک به پایان دادن به اشتراک گذاری حساب راه اندازی می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نبض فناوری، نتفلیکس اعلام کرد که «انتقال نمایه» را راه‌اندازی کرده است، قابلیتی که به اعضای یک حساب کاربری موجود اجازه می‌دهد بدون بازسازی نمایه خود، به یک حساب کاملاً جدید تبدیل شوند. این از پاک شدن اطلاعات شخصی آنها مانند سابقه مشاهده، فهرست نمایش‌ها/فیلم‌های مورد علاقه و سایر تنظیماتی که ممکن است از دست دادن آنها آزاردهنده باشد جلوگیری می‌کند.

نتفلیکس احتمالاً این ویژگی جدید را برای تشویق کاربران رایگان به پرداخت هزینه حساب های خود راه اندازی کرده است.


بیشتر بخوانید؛

چگونه اطلاعات خود را از روی سایت های مختلف حذف کنیم؟


این ویژگی امروز در دسترس است و مشترکین در سراسر جهان از طریق ایمیل از آن مطلع خواهند شد. پس از در دسترس قرار گرفتن، کاربران می توانند به نماد نمایه خود در صفحه اصلی Netflix رفته و گزینه "Transfer Profile" را پیدا کنند. گزینه “Profile Transfer” را نیز می توان در تنظیمات حساب غیرفعال کرد.

حساب کاربری نتفلیکس

استریمر اعلام کرد که پس از کاهش قابل توجه مشترکین، ویژگی های اشتراک گذاری رمز عبور را آزمایش خواهد کرد. در گزارش درآمد سه ماهه اول ۲۰۲۲ نتفلیکس، استریمر گزارش داد که حدود ۱۰۰ میلیون خانوار دارای رمز عبور رایگان هستند.

در ماه مارس، نتفلیکس ویژگی «اعضای اضافی» را در شیلی، کاستاریکا و پرو راه‌اندازی کرد و مشترکان را مجبور کرد برای افرادی که حساب‌های خود را حذف می‌کنند، هزینه اضافی بپردازند.

اعلام امروز در حالی منتشر می شود که غول استریم از نزدیک به یک میلیون مشترک دارد و به دنبال راه هایی برای کسب درآمد بیشتر است. هفته گذشته، نتفلیکس سطح ارزان‌تر خود را با پشتیبانی از تبلیغات راه‌اندازی کرد.