۰ نفر

فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱:۴۳
کد خبر: 683316
فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲ آذر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲ آذر را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ د د

تعبیر:  بخت و اقبال نیکی در انتظارتان است اما بسیار تنبل و تن پرور می باشید و این نیت تان تنها با تلاش و کوشش میسر می‌شود پس بهتر است که پشتکارتان را فراوان‌تر کنید. کسی قصد دارد تا مشکلاتی برایتان پدید بیاورد و درصدد فریب دادن شماست از او بر حذر باشید که آسیب فراوان میبینید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ‌‌ب ج د

تعبیر:  در انجام کارهایتان هیچگاه با عجله دست به کاری نزنید که باعث می شود مشکلات بزرگی در شما به وجود بیاورد،، غم و اندوه فراوانی در زندگی تان سرازیر کند،، سعی کنید در زندگی خود فرد صبوری باشید تا به آرامش برسید.

 فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر:  خبرهای خوب و خوشایندی در زندگی به گوشتان خواهد رسید که موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد شما را از تمام غم و اندوه نجات می‌دهد و به سوی خوشبختی و نشاط راهی میکند،، اگر قصد انجام کار مهمی را دارید بهتر است هرچه زودتر به انجام برسانید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: آ آ ب

تعبیر:  شخصی با صورتی گندمگون و قد کوتاه در صدد شماست که می خواهد برای تان مشکلات بزرگی به وجود بیاورد و شما را به دردسر های فراوانی مواجه کند،، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید و هیچگاه به دیگران اعتماد نداشته باشید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر:  بخت و اقبال روشنی در پیش رو دارید به زودی به هدف خود در آینده خواهید رسید و شادی و خوشبختی را در زندگیتان سرازیر می کنید،، اگر قصد رفتن به سفری را دارید،، این سفر را به زودی راهی می شوید که برایتان خوشبختی و نشاط را در آینده سرازیر می کند.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر:  افکار بیهوده را از ذهن خود خارج کنید و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست بیاورید سعی کنید؛ دست به کارهای ناصوابی درزندگی نزنید در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا بتوانید به زندگی تان رنگ و بوی تازه بدهید،، و خود را از مشکلات نجات دهید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر:  به لطف خداوند زندگی تان سر و سامان خواهد گرفت و شادی و خوشبختی در آینده نصیبتان خواهد شد،، بهتر است برای خود در زندگی صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید،، اگر گمشده ای دارید به زودی پیداش می کنید که باعث خوشحالی در شما می شود.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر:  نیات خوبی در سر نمی‌پرورانید پس از آنها بر حذر باشید تا خداوند راههای بهتری را برایتان قرار دهد. از دعوا و مرافعه به دور باشید و سعی نکنید تا حرف های تان را با لج و لجبازی پیش ببرید که دچار دردسر خواهید شد. سرنوشت خود را بپذیرید و با آن مقابله نکنید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر:  شخصی همواره پشت سرتان بدگویی می کند و از اینرو شأن و منزلت شما را بسیار پایین آورده هرچه سریعتر در مقابلش ایستادگی کنید و اجازه ندهید تا به رفتارهایش ادامه دهد. مشکلی بزرگ در زندگی تان دارید که از برطرف کردنش ناامید شده اید اما خداوند به زودی راه یرا برایتان قرار می‌دهد. کسب و کار رونق می‌گیرد و به دنبالش به سرمایه خوبی دست پیدا می‌کنید انشالله.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر:  تنها در صورتی می توانید به اآرزوهایتان دست پیدا کنید که از اعمال حرام و نادرست به دور باشید و افکار پلیدی در سرتان نپرورانید. دوستان نابابی در زندگیتان دارید که تاکنون ضربه های سختی به شما وارد کردند از آنها دوری کنید و به حرفهایشان گوش فرا ندهید. توکلتان بر خداوند را بیشتر کنید و در مشکلات زندگی از کمک او ناامید نشوید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر:  بخت و اقبال به شما رو میکند و آرزوهای تان را برآورده می کنید اما این امر زمان زیادی می‌طلبد پس صبور باشید. قصد دارید تا معامله ای را انجام دهید و ملک یا زمینی را خریداری کنید بهتر است بسیار حواستان را جمع کنید چراکه ممکن است مشکلاتی برایتان به همراه داشته باشد. خبرهایی به دستتان میرسد که در رابطه با نیت قبلی شماست و موجب مسرت و شادی فراوان تان می‌شود.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر:  بخت و اقبال نیکی در انتظارتان است و خیلی زود به آرزویی که مدت‌ها در سر دارید خواهید رسید. زنی قصد تا شما را از راهی نادرست بازدارد به حرفهایش گوش فرا دهید و از او پیروی کنید. زندگی بر وفق مرادتان می‌شود و از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار میگیرید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید