۰ نفر

فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱:۱۴
کد خبر: 681899
فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲۶ آبان را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۶ آبان را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب آ ب

تعبیر: مقصود نیکی دارید و به هر آنچه که در آرزویش هستید دست خواهید یافت. مشکلاتی در زندگیتان پدید آمده که سردرگم و پریشان هستید از خداوند بخواهید تا راه درست را به شما نشان دهد انشالله که آرامش خواهید یافت. فردی علاقه اش نسبت به شما فراوان است پس او را نادیده نگیرید و رفتارهایتان را به او مناسب تر کنید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ‌‌ب ب ب

تعبیر: تلاش کنید تا بتوانید ثمره کار خود را به دست بیاورید و به پیروزی برسید، اگر در زندگی بی گدار به آب بزنید و خودتان را از اجتماع دور کنید هیچگاه به مقصود خود نخواهید رسید، بلکه مشکلات فراوانی در آینده تان سرازیر خواهد شد ، سعی کنید برای خود در زندگی صدقه ای بدهید تا مشکلات شما رفع شود.

پس انداز سرمایه گذاری

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر: اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و موفقیت و سربلندی در زندگی نصیبتان می شود، بهتر است؛ در راز و نیاز با خداوند کاهلی نکنید و هیچگاه راز دل خود را با کسی در میان نگذارید، چون ممکن است برایتان مشکلات فراوانی در زندگی ایجاد کنند.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: مقصود بسیار بدی دارید. سعی کنید خودتان را به فساد آلوده نکنید و کارهای نادرست را کنار بگذارید، این دنیا ارزش بدگویی کردن پشت دیگران را ندارد بهتر است؛ خودتان را اصلاح کنید تا مشکلات تان رفع شود و بتوانید خیلی زود به هدف خود نزدیک شوید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: به زودی معاملات پولی و مالی پر سود و منفعتی در پیش رو دارید که آینده تان را به خوبی و خوشی می سازد، و طالع تان را به رنگ روشنایی در می آورد بهتر است؛ نگران نباشید خوشبختی در راه است آرامش خاصی در وجود شما سرازیر می‌شود وشما را به موفقیت میرساند.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: مقصودتان نیک است. به زودی گشایشی در زندگی شما رخ خواهد داد که تمام گره ها و مشکلات را از زندگیتان رها می سازد، و شما را به موفقیت و سربلندی در آینده می رساند، سعی کنید؛ ناراحتی به دل خود راه ندهید و خودتان را از مشکلات رها سازید و به سوی آرامش برسانید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ د ج

تعبیر: خوشبختی و شادمانی در زندگی نصیبتان خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده به دستتان خواهد رسید، به زودی ازدواجی در پیش رو دارید که شادمانی را در آینده تقدیم تان می کند و شما را به موفقیت و سربلندی می رساند.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: با تلاش بسیار مال و سرمایه فراوان به دستتان می‌رسد و زندگیتان از هر نظر تامین خواهد شد. خداوند فردی را وارد زندگیتان می‌کند که عشق فراوانی نصیب شما خواهد کرد پس کمی صبور باشید و سعی نکنید تا به دنبال افراد دروغی بگردید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر: مقصود بسیار بدی دارید اما متاسفانه با انجام این کار در دردسر خواهید افتاد پس از آن به دور باشید. شخصی سعی دارد تا برایتان مشکلاتی پدید بیاورد و دامی برایتان پهن کرده از او دوری کنید و سعی کنید تا او را به خدا واگذار کنید انشالله که گزندی به شما نمیرسد.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر: اندوه فراوانی به دلتان می رسد و شخصی باعث و بانی این امر است اما سعی کنید تا این عملش را به دست فراموشی بسپارید و کارش را تلافی نکنید چرا که دوباره آسیب خواهید دید. ممکن است پولی به دستتان برسد که حرام باشد و با استفاده از آن زندگی تان دچار مشکل شود پس بهتر است که از آن صرف نظر کنید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: هدف نیکی ندارید و با انجام این کار در درجه اول خودتان آسیب خواهید دید پس از آن صرف نظر کنید. در زندگی صبوری پیشه کنید و از خداوند بخواهید تا راه راست را به شما نشان دهد. به حرفهای بزرگترها احترام بگذارید و سعی نکنید که با رفتارهای نابجا آنها را برنجانید چرا که خوشبختی را از خود دور میکنید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: مقصود نیکی دارید و به زودی شر بدخواهانی که در زندگیتان دارید از سر شما رفع خواهد شد. بزودی وصلتی مبارک در پیش دارید که شما را سعادتمند و خوشبخت خواهد کرد. زندگی به مرادتان خواهد شد انشاالله.

 

 

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید