۰ نفر

فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی چهارشنبه ۲۵ آبان

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰:۲۰
کد خبر: 681620
فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی چهارشنبه ۲۵ آبان

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۵ آبان:

فال روز تولد:   از همین امروز که تولدتان است به بعد، دوره جدید در زندگی تان آغاز می شود و اتفاقات روزمره و کسالت بار گذشته کاملا از بین خواهند رفت. در این سال به مسافرتی دور از محل زندگی خود می روید و تجربه های فوق العاده ای را کسب خواهید کرد طوری که زاویه دیدتان نسبت به خیلی مسائل تغییر خواهد کرد. بهترین زمان برای این سفر ماه اسفند است. بهتر است چشم تان را کمی بیشتر باز کنید و نشانه هایی که آینده شما را تغییر خواهند داد، دریافت و از آنها استفاده کنید. یک سورپرایز برای شما در راه است. شما اکنون توانایی آن را دارید که سرنوشت خود را تغییر دهید بنابراین تا جایی که می توانید برای تغییرات بزرگ زندگی تان تلاش کنید.



فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما نمی توانید از چشمان نافذ یک نفر که شما و کارهایتان را زیر نظر دارد فرار کنید، با این حال از این که بتوانید هم رویاهایتان را دنبال کنید و هم انتظاراتی که او از شما دارد را برآورده کنید خوشحال خواهید شد. این که بتوانید هم وظایف خود را انجام دهید و هم رویاهایتان را دنبال کنید کار غیر ممکنی نخواهد بود. شاید دیگران نتوانند شما را آن طوری که انتظار دارید درک کنند، شما هم سعی نکنید انگیزه ها و اهدافتان را برای آنها توجیه کنید. اگر در قلب خود احساسی نسبت به کسی دارید بهتر است حس خود را نادیده نگیرید و به آن خوب فکر کنید، شاید وقت آن رسیده که بعضی چیزها را برای خودتان اعتراف کنید. در مورد مطلبی با اینکه حق با شماست بهتر است بیش از این اصرار نکنید که نتیجه معکوس خواهد داد، حرفتان را بزنید و تصمیم گیری را به دیگران واگذار کنید. اگر در حق کسی بدی کرده اید توقع گذشت و خوبی نداشته باشید. در کارتان گره ای افتاده، شما این روزها زود از کوره در می روید و لب به شکایت می گشایید کمی آرام تر رفتار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما از تعریف عشق در دنیای واقعی راضی نیستید و تعریف مخصوص به خودتان را از یک رابطه ی ایده آل و کامل دارید. اما باید این واقعیت را هم بپذیرید که زندگی در عالم خیال و رویا بهایی خواهد داشت که باید آن را پرداخت کنید. سعی نکنید با یک تعریف از پیش تعیین شده بین خودتان و شخصی که دوست دارید فاصله بیندازید و در رابطه تان محدودیت ایجاد کنید. هرگز نمی توان برای عشق یک تعریف واحد و غیر قابل تغییر داشت. دلیلی ندارد که دیگران را با حرف هایتان از خود برنجانید، با این کار نه به شما و نه به آنها چیزی اضافه خواهد شد. دو خبر از راه دور به دستتان خواهید رسید. با موجی از توقعات از جانب دیگران روبرو خواهید شد، سعی کنید آنچه که هستید باشید نه آنچه که دیگران توقع دارند. اگر احساس می کنید دیگران چیزهایی از شما پنهان می کنند نگران نباشید، همه چیز در کوتاه مدت برملا خواهد شد، هرگونه عجله در تصمیم گیری در این خصوص شما را با مشکل بزرگ تری روبرو خواهد کرد.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما با خودتان وارد یک تنش عذاب آور شده اید که نمی گذارد تصمیم بگیرید قدم بعدیتان چه باید باشد. موفقیت شما به این بستگی دارد که تصمیم بگیرید شانستان را امتحان کنید. این طور به نظر می رسد که چشم یک نفر شما را گرفته است و شما از توجهی که او به شما می کند لذت می برید. شاید شما به این شخص جذب شده باشید، اما هنوز برای وارد یک رابطه ی جدید شدن آماده نیستید. شاید هنوز نتوانسته باشید رابطه ی قبلیتان را به طور کامل فراموش کنید یا زخم هایی که خورده اید هنوز به طور کامل خوب نشده باشند. در هر صورت اگر آمادگی متعهد شدن را ندارید خودتان را به چیزی مجبور نکنید. وقتی در انجام کاری به خواسته خود نمی رسید، نگذارید نا امیدی و عصبانیت مشکلات بزرگتری برایتان ایجاد کند. نا خواسته برای خود محدودیت‌هایی قائل شده‌اید که از ترس‌ها یا خاطرات گذشته‌تان سرچشمه گرفته‌اند. از گذشته‌ها بگذرید و در حال لذت بردن از امروز برای فردا برنامه ریزی کنید، به زور متوسل نشوید.

فال روزانه متولدین تیر

آنچه امروز در روحیه شما موج می زند، خلاقیت و روحیه رمانتیک بودن تان است. این خصوصیت در شما به قدری است که دیگران را نیز به سمت تان جذب می کند. بنابراین اگر به فردی علاقه دارید، امروز بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم هاست. اگر مدت هاست به فکر کار جدیدی هستید، امروز می توانید با کمک یکی از دوستان تان آن را شروع کنید. مطمئن باشید که در این راه پیشرفت خواهید اگر سخت کوش باشید. به زودی فردی که تاثیر زیادی روی شما دارد، پیشنهادی به شما می دهد که بهتر است آن را قبول کنید. شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و خودتان بهتر از دیگران می دانید که چه اشتباهی کرده‌اید، با قبول نکردن اشتباهتان هر روز خودتان را بیشتر درگیر می کنید، شما درسی را یاد گرفته اید که برای همیشه روشی را که ملکه ذهن خود کرده بودید تغییر می دهد، مسیری را که تغییر کرده به درستی درک کنید یادتان باشد در همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد.

فال فردا متولدین مرداد

امروز برای شما در آرامش و با سرعتی نسبتا پایین آغاز خواهد شد و با همان روند آرام نیز پیش خواهد رفت، اما در یک نقطه اوج قدرتمند پایان خواهد یافت. خوشبختانه اوضاع روحی و روانی شما امروز کاملا روبراه است و شرایط کیهانی نیز به یاریتان آمده است. با این حال، هر چند تخیلتان نقشی قوی در تعیین رفتارهایتان ایفا می کند، تردید اندکی در زندگی شما وجود دارد. اگر به اندازه ی کافی وقت بگذارید و به جزئیات رویاهایی که در سر دارید بپردازید خواهید توانست آینده را همان طوری که خودتان می خواهید ترسیم کنید. همان طور که ونگوگ گفته است هر کاری که با عشق انجام شود به درستی انجام خواهد شد. قرار نیست همه مثل شما فکر کنند. مطمئن باشید شما نمی توانید به تنهایی دیگران را تغییر بدهید. اگر حرف حقّی دارید با شجاعت تمام و در کمال آرامش مطرح و از آن دفاع کنید. اشکال کار اینجاست که شما تکلیف خودتان را نمی دانید و بر سر دوراهی هستید. بهتر است با کسی که به قضاوتش اطمینان دارید صلاح و مشورت کنید.

فال امروز متولدین شهریور

نیازهای شما در حال حاضر کمی پیچیده شده اند و نمی توانید آنها را به راحتی بیان کنید و در قالب کلمات در بیاورید. با این حال شما سعی خودتان را می کنید تا منظورتان را به زبان بیاورید و واقعیت را هر چند به طوری مبهم بیان کنید. برایتان هم مهم نیست اگر این کارتان باعث گیجی و سردرگمی دیگران شود. لزومی ندارد خودتان را به خاطر این که دیگران متوجه حرف هایتان نمی شوند سرزنش کرده و مورد قضاوت های بیرحمانه قرار دهید. خودتان را به خاطر کمبودهایتان ببخشید، دیگران را هم برای این که قادر به درک شما نیستند ببخشید. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند، قلبتان به شما دروغ نخواهد گفت. کسی سعی دارد شما را از تصمیمی که گرفته‌اید باز دارد به تحلیل‌های او گوش کنید و در نهایت خودتان تصمیم مقتضی را بگیرید. جریان‌هایی در اطرافتان می گذرد که باید خودتان را با آن‌ هماهنگ کنید. گاهی برخی مسائل را باید نادیده گرفت و همه را نباید زیر ذره‌بین گذاشت. مراقب باشید تا با قضاوت یکطرفه آتش یک اختلاف کوچک را شعله‌ور نکنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز یک نفر انگار شما را جادو کرده است و هر کاری که می کنید نمی توانید او را از ذهن خود خارج کنید. شاید شما تلاش های بیهوده ای برای رها کردن خود از این افکار و احساسات بکنید، اما عشق به هر حال راه خود را پیدا خواهد کرد. به جای این که برای به دست آوردن امنیت عاطفی دور خودتان دیوارهای دفاعی بسازید بهتر است راه را برای مکالمه باز بگذارید. فهمیدن این که زندگیتان این روزها به کدام سو دارد پیش می رود کار ساده ای نیست؛ با این حال فکر می کنید اگر می دانستید کجا باید به دنبال جواب بگردید خیلی بهتر می شد. نگرش منفی شما روی قلبتان سنگینی می کند و مسئولیت هایی که حتی به شما تعلق ندارند به شما فشار وارد می کند. مساله‌ای که برای شما بی‌اهمیت است برای طرف مقابلتان بسیار مهم است.بهتر است همین حالا به حرف‌هایش گوش کنید.از جایی که انتظارش را ندارید هدیه یا پولی به دستتان می‌رسد که بسیار برایتان خوشایند است.خواب بدی که دیده‌اید، خوب تعبیر کنید و بد به دلتان راه ندهید، صدقه دادن می‌تواند بلا را از شما دور کند، بیهوده روحتان را پریشان نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز انگار از دهان هیچ کس حتی یک کلمه حرف راست بیرون نمی آید، یا حداقل اینطور به نظر می رسد. همکاران و دوستانی که همیشه راستگو و قابل اعتماد به نظر می آمده اند امروز انگار تمام مدت دارند به شما دروغ می گویند و بدتر از آن این است که این کار را به خاطر منافع شخصی خودشان انحام می دهند. اگر فکر می کنید نمی توانید اطلاعات مورد نظرتان را از طریق آنها به دست بیاورید حتما خودتان راه دیگری برای این کار پیدا خواهید کرد. وقتی از این که توانایی عملی کردن رویاهایتان را دارید مطمئن هستید اجازه ندهید واقعیت های موجود شما را محدود کنند. شما می توانید خودتان همه چیز را به تنهایی روبراه کنید. تا جای ممکن کارها را با زور و عجله پیش نبرید، شما زمان زیادی در اختیاردارید و می توانید طی آن کارهایتان را بهتر و با حوصله و صبر بیشتری سروسامان دهید.با وجود پیشرفت‌هایی که اخیرا شاهد بوده‌اید باز هم احساس می کنید کنترل امور را در دست ندارید. مقصر اصلی خودتان هستید.کمی با خودتان مهربانتر باشید.

فال روزانه متولدین آذر

این که بتوانید عضو دو گروه مخالف باشید لزوما به معنای شریک دزد و رفیق قافله بودن نیست. شما می توانید بین این دو نقش میانجی را داشته باشید و به عنوان یک پل ارتباطی بین آنها قرار بگیرید. در واقع با این روش هم خودتان می توانید بهره ببرید و هم به طرفین ماجرا کمک خواهید کرد. امروز انگار حتی اگر نظر کسی را نپرسید هم همه می خواهند به شما در مورد برنامه هایتان پند و اندرز بدهند و بگویند چه بکنید و چه نکنید و ایراد کارتان در کجاست. متاسفانه اشکال کار در اینجاست که شاید آنها در ارزیابی موقعیت شما و ایده هایی که دارید خیلی با تدبیر عمل نکنند. پس خودتان این نکته را به آنها یادآوری کنید! احتمالا تصمیم‌هایتان به خاطر شرایطی غیر قابل انتظار و پیش بینی نشده لغو می شوند ممکن است یکی از دوستان و آشنایان از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد. حالا زمان مناسبی برای تفریح و گردش نیست شما چاره ای ندارید جز این که زمان بیشتری را به امور کاری یا تحصیلی اختصاص بدهید. تنبلی را از خودتان دور کنید.

فال روز متولدین دی

امروز شما در کمال تعجب تا حدود زیادی درونگرا شده اید و ترجیح می دهید سرتان در لاک خودتان باشد، اما این طور نیست که به هیچ عنوان حاضر نباشید از پیله ی تنهاییتان خارج شوید. در واقع اگر شرایط مورد نظرتان پیش بیایند خیلی هم از این که با دیگران باشید بدتان نخواهد آمد. امروز رها کردن برنامه هایتان به نفع هیچ کس نخواهد بود، تنها کاری که باید بکنید این است که انتظارات واقعگرایانه داشته باشید. مطمئن باشید نتیجه ای که به دست می آورید ارزش زحمات فعلیتان را خواهد داشت. از همراهی کسانی که دوست دارید لذت ببرید و بیش از حد در عالم رویا غرق نشوید و خاطراتی لذت بخش برای خود و اطرافیانتان بسازید. گاهی دست به کارهایی می زنید که نسنجیده است، بهتر است از تجربه های گذشته بهره بجویید و از آنها درسهای خوبی بگیرید در غیر اینصورت خطاهای گذشته دوباره تکرار خواهند شد. ورزش را فراموش نکنید یادتان باشد در همه تصمیم گیری‌ها همسر و فرزندان خود را در اولویت قرار دهید.

فال متولدین بهمن

ذهن شما پر از افکار مثبت و منفی گوناگون است. از آنجا که آینده غیر قابل پیش بینی است، بهتر است فکرهای منفی را از خود دور کنید و تمرکزتان را بر رویاهای مثبت تان بگذارید. مدتی است که فعالیت خود را در زمنیه کاری تان کم کرده اید. اگر همینطور ادامه دهید، از رقبایتان عقب خواهید افتاد و این موضوع بر درآمد مالی تان نیز تاثیر خواهد گذاشت. پس تنبلی را کنار بگذارید و خودی نشان دهید. اگر مجرد هستید، امروز فردی به شما نزدیک می شود. اگر چه کلامی را به نشانه این که از شما خوشش آمده ، بر زبان نمی آورد اما بدانید که قصد او جدی است. به آنچه دارید قانع هستید. این اواخر گاهی چنان از لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفته‌اید که عنان صبر و تحمل را از دست داده‌اید، بجای دست روی دست گذاشتن، راه تازه ای را امتحان کنید. با اندک سخن درشتی آزرده خاطر می شوید و دوستان، باید دائم مراعات حال شما را بکنند. بهتر است در رفتارتان تغییری ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما اهداف ایده آل گرایانه ای برای موفقیت و آینده ی خود دارید، اما پیدا کردن شخصی که اهداف مشابهی با شما داشته باشد کار چالش برانگیزی خواهد بود. شاید آرزو کنید که ای کاش می توانستید به دیگران نشان دهید چطور از فرصت هایشان استفاده کنند، اما هیچ چیز را نمی توان به زور به کسی یاد داد. وقتی در محل کارتان اوضاع اینقدر به هم ریخته است جایی برای فکر کردن به تفریح و خوشگذرانی باقی نخواهد ماند. شاید به دلیل شلوغی برنامه کاریتان و نداشتن وقت کافی تصمیم بگیرید بیخیال یکی از رویاهایتان شوید. این که وقت و انرژی خود را صرف کاری عملی تر بکنید خیلی بهتر از این است که دنبال ماجراجویی های بلهوسانه بروید. امکان پیشرفت های مالی برایتان وجود دارد پس کارها را با دلشوره انجام ندهید زیرا باعث عقب افتادن امور می شوید. آرام باشید کسی پشت سر شما وجود دارد و شما را به جلو تشویق می کند. از مسافری خبرهای خوب می شنوید، او به خواسته دلش می رسد و خیال شما هم راحت می شود. قبل از امضای قراردادی حتما اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید