۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه ۲۲ آبان

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۰:۳۳
کد خبر: 680769
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه ۲۲ آبان

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.



فال تاروت روزانه متولدین فروردین

پیشنهاد جدید – یک جهش

– یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.

– می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.

– مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

توضیح:

شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون از قلبم پیروی می کنم و به آن سو که مرا می خواند حرکت می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

حمایت خانواده

– موضوعات و مذاکرات خانوادگی

– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

توضیح:

این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.

اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

عبارت شفابخش:

من از جهت درونی و بیرونی ثروتمند و سعادتمند هستم، و از همه چیز با حق شناسی و بخشندگی لذت می برم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

رسیدن به مراد – رضایت

– آینده درخشان

– آرزویی که ممکن است براورده شود

– سلامتی جسمی

– وفور

– خوشحالی و شادمانی

توضیح:

رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

عبارت شفابخش:

خوشبختی حالت طبیعی من است.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

رهایی از کهنه ها

– تحول و خرابی که به دنبالش نوسازی دارد

– برای شرایط کنونی به فکر تحول باشید

– نگران اتفاقی که باعث مشکل شده نباشید این موضوع بعد مدتی حل می شود (باید صبر کنید زمان در این موضوع دخیل است)

– باید نظریاتتان را بیان کنید حتی اگر باب میل اطرافیانتان نباشد.

– شروع مراحل خوب زندگی بعد گذراندن یک دوره سختی.

توضیح:

برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد.

انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون به هر گونه رهایی آری می گویم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

اقدام به یک کار بزرگ

– شما برای موفقیت به یک نوع ابتکار عمل نیاز دارید

– قدرت انجام فعالیتهای شغلی و تجاری بزرگ

– تعیین هدف

توضیح:

دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

عبارت شفابخش:

قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد

– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل

– یک پیشنهاد خوب

– پیشنهاد ازدواج

– مردی با تمایلات نفسانی

– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح:

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

یک موقعیت عالی

– یک پیام خوب در زمینه مالی

– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است

– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح:

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

یک موقعیت عالی

– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور

– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان

– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح:

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.

اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش:

برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

جشن و شادی

– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب

– نامزدی

– تولد

– ازدواج

– بهبود بیماری

توضیح:

زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

عبارت شفابخش:

امروز زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم، به من می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین دی

جدایی – بحران

– جدایی

– اشک

– غم

– ناسازگاری و مشاجره

توضیح:

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش:

هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

تلاش و پیروزی – سفر

– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ

– بدست آوردن اعتماد به نفس

– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی

– سفر دور

توضیح:

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش:

من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

بانوی جوان – استعداد

– یک دوست مددکار

– یار و یاور

– توان مالی

توضیح:

این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.

اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

عبارت شفابخش:

من به جسم خود توجه و مراقبتی مهرآمیز دارم، جسم من نیز نیروی حیات، نشاط و سلامتی به من اعطا می کند.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید