۰ نفر

فال ابجد روزانه سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱

۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱:۰۸
کد خبر: 679673
فال ابجد روزانه سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۱۷ آبان را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۱۷ آبان را می توانید در این قسمت بخوانید.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ – د – ب

تعبیر: طالعت خوب است. خیر و برکت در زندگیتان سرازیر خواهد شد و موفقیت و سربلندی در زندگیتان به وجود خواهد آمد سعی کنید؛ در انجام کارهایتان بی گدار به آب نزنید و در کارهای خود فرد فعالی باشید تا بتوانید به مقصود خود دست پیدا کنید و به سربلندی برسید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ‌‌د – د – د

تعبیر: قصد و نیتتان خیر است و از این طریق پول و سرمایه خوبی به دست می آورید. شخصی برای شما توطئه کرده و اگر هر چه سریعتر جلویش را نگیرید در دام خواهید افتاد. سفری لذت بخش به همراه خانواده در پیش دارید که موجب می‌شود از ناراحتی های اخیر خلاص شوید. مراقب باشید و زبان تان را نگاه دارید تا موضوع مهمی را فاش نکنید.

اسفراین

 فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب – د – ج

تعبیر: برای رسیدن به آرزویتان باید صبوری کنید و دست از عجله و شتاب بردارید چرا که زمان زیادی می طلبد. از غرور و نخوت به دور باشید که از این طریق دیگران را از خودتان دور خواهید ساخت. رفتن به اعمال حرام زندگی تان را تباه میکند پس در راه خودتان بمانید و برای هر امری به خداوند توکل کنید تا سعادت مند شوید انشالله.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج – ب – آ

تعبیر: زندگی به کامتان خواهد شد و مرادتان حاصل می شود اگر قصد دارید وصلتی را آغاز کنید بسیار چشمانتان را باز کنید که در دردسر نیفتید. یکی از دوستانتان ضربه بدی به شما می زند و از این طریق ممکن است رنج و اندوه فراوان به شما برسد اما او را به خداوند واگذار کنید تا جوابش را به بهترین شکل بدهد. در نمازهایتان کاهلی نکنید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب – ج – د

تعبیر: شانس به شما رو می‌کند و زندگی به کامتان می‌شود. زنی لاغر اندام در زندگیتان وجود دارد که به زودی حرف های ناپسندی در رابطه با شما خواهد زد و ممکن است بدگویی هایی برای تان انجام دهد که باید جلویش را بگیرید. امر ازدواج و خواستگاری در پیش دارید و خیلی زود به وصال یار می رسید انشالله که مبارک است.

فال ابجد امروز م3تولدین شهریور

ابجد فال شما: ب – د – ب

تعبیر: به زودی از مشکلات رهایی خواهید یافت و اوضاع به نفع تان خواهد شد. به زودی دعوا مرافعه در پیش دارید که اگر بخواهید به آنها دامن بزنید متاسفانه افراد زیادی را از دست خواهید داد. به بزرگترها احترام بگذارید و نصیحت شان را بپذیرید تا راه سعادت و خوشبختی را بیابید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: ج – ب – ب

تعبیر: به هدف بزرگی که در سر دارید می رسید و خداوند در این راه شما را همراهی می‌کند. اگر بخواهید دست به اعمال حرام و نادرست بزنید متاسفانه سعادت و خوشبختی از شما دور خواهد شد. وارد معاملاتی سودمند می‌شوید و مال و سرمایه فراوانی به دستتان خواهد رسید سعی کنید تا مقداری از آن را در راه خداوند صرف کنید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: د – ج – آ

تعبیر: در زندگی به کسی اعتماد نکنید که برایتان مشکلات بزرگی به وجود می آورد، وشمارا به نابودی میرساند اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید؛ در انجام آن دقت خود را بالا ببرید تا مشکلی برایتان در آینده به وجود نیاورد.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج – آ – ب

تعبیر: از مشکلات زندگی هراسی به دل خود راه ندهید به لطف خداوند خوشبختی در زندگیتان به وجود خواهد آمد سعی کنید؛ در زندگی بخود مغرور نشوید که برایتان غم و اندوه فراوانی به وجود می آورد وشمارا به دردسرهای بزرگی خواهد انداحت سعی کنید؛ در زندگی برای خود صدقه ای بدهید تا از شر بد خواهان در امان بمانید.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: د – ج – ج

تعبیر: بزودی گره از کارتان گشوده خواهد شد که موفقیت و شادمانی را در زندگیتان سرازیر میکند و شمارا به آرزوهایتان میرساند،، بزودی از طرف شخصی خبر های خوب و خوشایندی به گوشتان خواهد رسید، که خوشبختی را در زندگیتان فراهم میسازد برایتان آرامش و آسایش را در زندگی ایجاد میکند.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب – ج – ب

تعبیر: اگر مقصودی داری باید برای آن تلاش و کوشش خود را بالا ببرید تا بتوانید خوشبختی و نشاط را در زندگی خود احساس کنید وخودتان را به سربلندی و مقامات بالا نزدیک کنید،، اگر قصد رفتن به سفری دارید بزودی این سفر را طی خواهید کرد و موفقیت را در زندگیتان به وجود می آورید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب – ج – آ

تعبیر: بزودی اوضاع زندگیتان روبه راه خواهد شد که موفقیت وشادمانی در زندگیتان سرازیر میشود اگر آرزویی در دل خود دارید،، بزودی به خواسته های خود خواهید رسید و شادمانی و نشاط را در زندگیتان سرازیر خواهد کرد و شمارا به مقامات بالا و آرامش میرساند.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید