۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۹ آبان

۹ آبان ۱۴۰۱، ۱:۰۷
کد خبر: 677649
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۹ آبان

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.



فال تاروت روزانه متولدین فروردین

شخصیت قانونی – قدرت

– شخص با افکار و ایده های منطقی

– شخصی که برای مشورت در کار مناسب است

– کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

توضیح:

در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

عبارت شفابخش:

امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

مرد مصمم – توانگری

– شخصیتی خونگرم و مصمم

– مشتاق انجام عمل و تصمیمات سریع

– یک شخصیت پر فایده و باهوش که همه او را دوست دارند

توضیح:

زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیشقراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می گردید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو و انجام تغییراتی که لازم می دانید گشوده باشید. در طرح ها، فعالیت های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید.

عبارت شفابخش:

من عاشق زندگی هستم و زندگی عاشق من است.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

ایستادگی در مقابل مشکلات

– لجاجت

– قدرت

– آدم بداخلاق

– پایداری

توضیح:

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.

انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.

از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

عبارت شفابخش:

من به مرور و به روشنی می دانم چه کسی هستم. این شناسایی قدرت بالقوه مرا به ظهور تمام عیار هدایت می کند.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

نیروهای امدادی – شفا

– مدیریت صحیح

– لیاقت و استادی

– کار ر ابا هماهنگی دیگران پیش بردن

– درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید ابتدا به تحقیق بپردازید و پس از اطمینان انجام دهید

– در هیچ کاری زیاده روی نکنید

توضیح:

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

عبارت شفابخش:

من تسلیم نیروهای دگرگون کننده ی الهی هستم، و معبری گشوده برای انرژی خلاق.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

تغییرات مثبت – اتفاق مهم

– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی

– چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت

– شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید

توضیح:

شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.

چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.

چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

عبارت شفابخش:

هم اکنون برای معجزه ی زندگی ام آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

ازدواج – تصمیم مهم

– ازدواج – عشق و زیبایی

– تصمصم گیری مهم

– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق

– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح:

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

پشت سر گذاردن مشکلات

– پشت سر گذاشتن یک دوره فشار و ناراحتی

– سفر به مکانی تازه

– رهایی از اضطراب و نگرانی

توضیح:

دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.

هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

عبارت شفابخش:

گلسرخ معرفت در قلب من شکوفا می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

بانوی جوان – استعداد

– یک دوست مددکار

– یار و یاور

– توان مالی

توضیح:

این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.

اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

عبارت شفابخش:

من به جسم خود توجه و مراقبتی مهرآمیز دارم، جسم من نیز نیروی حیات، نشاط و سلامتی به من اعطا می کند.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

ازدواج – تصمیم مهم

– ازدواج – عشق و زیبایی

– تصمصم گیری مهم

– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق

– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح:

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

اضطراب – وجدان آگاه

– کشمکشهای درونی

– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید

– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید

– ترس و نگرانی

توضیح:

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش:

تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

بهم خوردن نقشه ها

– اتفاق غیره منتظره

– سقوط از مقام

– فهمیدن یک جریان به طور ناگهانی

– ضربه ناگهانی

توضیح:

شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش:

آنچه در زندگی من اتفاق می افتد، ایمان، امید و عشق را در من گسترش می دهد.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

وابستگی

– موفقیت مالی

– شخصی پولدوست

– پس اندازی که برای آینده لازم است

توضیح:

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

عبارت شفابخش:

من قدرت خود را به خدمت عشق عرضه می کنم.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید