۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۲۹ مهر

۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۰:۳۳
کد خبر: 675319
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۲۹ مهر

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.



 

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

بردباری – اعتماد به نفس

– غلبه بر خواسته های غیر معقول

– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید

– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح:

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.

انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.

در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش:

آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

به ثمر رساندن یک فکر

– جشن و سرور

– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی

– رفتن به تعطیلات خوش

– شروع همکاری موفق

– نامزدی

توضیح:

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش:

حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

رسیدن به آرزوها

– پاداش

– پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات

– تغییر محل اقامت

توضیح:

نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

عبارت شفابخش:

من با کائنات موزون و هماهنگ هستم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

چراغ راه – نیروی هدایتگر

– ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند

– برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید

– موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح:

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش:

من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

پیمان – ماجرای عاشقانه

– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه

– نامزدی

– پیمان دوستی

– آشتی

توضیح:

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.

اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.

نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش:

از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

محرومیت – زنی مصمم

– بانویی تیز و زیرک

– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است

– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح:

مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.

بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش:

بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

حمایت خانواده

– موضوعات و مذاکرات خانوادگی

– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

توضیح:

این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.

اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

عبارت شفابخش:

من از جهت درونی و بیرونی ثروتمند و سعادتمند هستم، و از همه چیز با حق شناسی و بخشندگی لذت می برم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

جوان عاشق – تولد یک عشق

– یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز

– پیغام

– خبر یک تولد

– برای شخص جوان به معنی شخصیتی حساس با استعدادهای قوی هنری

توضیح:

هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

عبارت شفابخش:

هرچه بیشتر خود را دوست می دارم، با سایرین بهتر می توانم ارتباط برقرار کنم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

جدایی – بحران

– جدایی

– اشک

– غم

– ناسازگاری و مشاجره

توضیح:

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش:

هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

فال تاروت روزانه متولدین دی

تغییرات مثبت – اتفاق مهم

– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی

– چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت

– شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید

توضیح:

شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.

چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.

چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

عبارت شفابخش:

هم اکنون برای معجزه ی زندگی ام آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

پنهان کاری

– از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید

– نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف

– جاسوسی کردن وضع دیگران

– زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح:

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟

به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش:

با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

مهارت کاری – پیشرفت

– یادگیری یک حرفه یا تجارت

– کسب مهرت در انجام کاره

– رو به راه شدن کارها

توضیح:

شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.

هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

عبارت شفابخش:

ثروت درونی من در جریان رشد و شکوفایی است و از ظرافت و زیبایی برخوردار است.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید