۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۲۶ مهر

۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱:۲۳
کد خبر: 674737
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۲۶ مهر

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.



فال تاروت روزانه متولدین فروردین

بار مشکلات

– یک قلب پر درد

– کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد

– مشکلاتی که به زودی حل می شوند

– پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

توضیح:

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

عبارت شفابخش:

من حق دارم که از انگیزه های زندگی و احساسات واقعی خود پیروی کنم.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

وابستگی

– موفقیت مالی

– شخصی پولدوست

– پس اندازی که برای آینده لازم است

توضیح:

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

عبارت شفابخش:

من قدرت خود را به خدمت عشق عرضه می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

پدرانه – علاقه به امور معنوی

– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت

– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد

– مهارت در قانون و تجارت

توضیح:

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش:

من به آرزوها و انگیزه های خود اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا سرزنده تر و غنی تر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

مسافرت – ماجرا

– حامل یک خبر خوب

– جوانی کوشا و پر تلاش

– شروع فعالیتهای جدید

توضیح:

ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است.

اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

عبارت شفابخش:

من از زندگی و زنده بودن به بهترین وجه لذت می برم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

نیروهای امدادی – شفا

– مدیریت صحیح

– لیاقت و استادی

– کار ر ابا هماهنگی دیگران پیش بردن

– درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید ابتدا به تحقیق بپردازید و پس از اطمینان انجام دهید

– در هیچ کاری زیاده روی نکنید

توضیح:

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

عبارت شفابخش:

من تسلیم نیروهای دگرگون کننده ی الهی هستم، و معبری گشوده برای انرژی خلاق.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

ایمان – آینده روشن

– آسمان پر از ستاره نشانگر آینده روشن

– امکانات جدید

– سلامتی

توضیح:

غم ها و غصه های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه ای پر از مهر تقدیم می کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

عبارت شفابخش:

ارتباط من با آگاهی بیکران راه را برای تجلی اندیشه هایم می نمایاند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد

– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل

– یک پیشنهاد خوب

– پیشنهاد ازدواج

– مردی با تمایلات نفسانی

– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح:

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

ماجراجویی – شتاب

– جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت

– احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود

– خروج از غم و اندوه

توضیح:

دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.

اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.

با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

عبارت شفابخش:

من هدف خود را می شناسم و می دانم که در کدام جهت تلاش می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

جوان عاشق – تولد یک عشق

– یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز

– پیغام

– خبر یک تولد

– برای شخص جوان به معنی شخصیتی حساس با استعدادهای قوی هنری

توضیح:

هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

عبارت شفابخش:

هرچه بیشتر خود را دوست می دارم، با سایرین بهتر می توانم ارتباط برقرار کنم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

پیام – نامه – شایعه

– یک نو جوان بی باک و زرنگ ، قدری مزاحم که به احساسات دیگران بی توجه است

– خبرچین و غیر قابل اعتماد

– اوضاعی که به دلیل شایعه پراکنی و خیالپردازی مشکل و پیچیده شده است

– خبر تلفنی یا نامه .

توضیح:

نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد.

در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

عبارت شفابخش:

طغیان من (یا نوباوه من) مثبت، سازنده و خلاق است.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

شروع عشق بزرگ – تولد

– ازدواج

– تولد فرزند

توضیح:

از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش:

عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

نگرانی

– نا امیدی و افکار بیهوده

– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است

– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح:

هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش:

همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید