۰ نفر

فال ابجد روزانه جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱

۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱:۵۸
کد خبر: 673830
فال ابجد روزانه جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲۲ مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۲ مهر را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب د آ

تعبیر: خداوند به شما لطف کرده و می توانید به زودی به اهدافتان دست پیدا کنید پس مراقب باشید تا به بیراهه نروید. اگر در رابطه با مسائلی ناامید هستید باید تلاشتان را فراوان تر کنید و از اندوه پرهیز نمایید. خبرهای نامناسبی به دستتان می رسد که تا مدتی شما را غمگین و ناراحت خواهد ساخت.

شادی

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ب د

تعبیر: فالت خوب نیست. درگیر موضوعات خانوادگی خواهید شد که برایتان مشکلات بسیار زیادی در زندگی به وجود می‌آورد، بهتر است؛ اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید تا مشکلی در آینده برایتان ایجاد نشود،، هیچگاه به کسی اعتماد نکنید چون برایتان ناخوشایند دیده شده است.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و به سوی موفقیت راهی می شوید،، شما می توانید خیلی زود به هدف های قلبی تان دست پیدا کنید،، بزودی در زندگی برایتان گشایشی ایجاد خواهد شد اگر گمشده ای دارید به زودی پیداش میکنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: آ آ ب

تعبیر: قصد و نیت پاکی در سر خود دارید ،،به زودی به هدف ها و خواسته های قلبی تان خواهید رسید و شادی و خوشبختی را در زندگی برای خود به دست می آورد،، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید به تاخیر بیاندازید، که ممکن است برایتان دردسر ساز شود.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. با مشکلات بزرگی در آینده مواجه خواهید شد باید بیشتر مراقب خود باشید تا بتوانید پیروزی را در خود به وجود بیاورید،، شخصی به شما پیشنهاد های نادرستی می دهد بهتر است؛ قبول نکنید چون می‌خواهد برای تان مشکلات بسیار زیادی در آینده به وجود بیاورد.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د ج ج

تعبیر: غم و اندوه بزرگی در وجودتان نهفته است،، به زودی این غم و اندوه از شما برطرف می شود و به سوی آرامش شما را خواهد رساند،، سعی کنید؛ در زندگی دست به کارهای نادرستی نزنید با فکر و اندیشه درست پیش بروید تا موفقیت و پیروزی را در زندگی در خود ایجاد کنید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: طالعت روشن است. شادی و خوشبختی در زندگی نصیبتان خواهد شد،، به زودی اوضاع زندگیتان روبه‌راه می‌شود و شما به هدف و خواسته های قلبی تان در زندگی دست پیدا خواهید کرد،، و شادی را در آینده به دست می آورید سعی کنید؛ در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا به آرامش و آسایش برسید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر: زنی درشت اندام سعی دارد از شما حمایت کند و با حرف‌هایش راهنماییتان نماید اما نسبت به او بی تفاوت هستید، به این کار پایان دهید که در آینده پشیمان خواهید شد. اگر تصمیم به وصلت و ازدواج دارید باید فرد مناسب تری را برای خود بیابید و آینده تان را در خطر نیاندازید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ ب

تعبیر: سود و منفعتی از یک کار بزرگ به دستتان می رسد که حلال نیست و اگر بخواهید آن را در زندگی تان به کار ببندید در آینده دچار مشکلات فراوان خواهید شد. حق الناسی بر گردنتان است که باید آن را برطرف کنید چرا که این فرد بسیار از شما دلگیر است و ممکن است آهش دامنگیرتان شود.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: نیتی در دل دارید که رسیدن به آن میسر نیست پس باید از آن چشم پوشی کنید. اگر پول زیادی را از دست داده اید به خاطر سهل انگاری خودتان بوده و نباید کسی را مقصر بدانید. باید بیشتر تلاش کنید و تنبلی را کنار بگذارید تا اوضاع مالی تان بهبود پیدا کند.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر: از انجام کاری که در سر دارید پرهیز کنید که خودتان را به دردسر خواهید انداخت. فردی مدام شما را وسوسه به انجام کارهای نادرست می کند اما این شخص دوستتان نیست و باید از او فاصله بگیرید. اگر در رفتارهایتان تجدید نظر نکنید به زودی تنها و منزوی خواهید شد.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: موفقیت و پیروزی در انتظارتان خواهد بود و اگر در زمینه عاطفی مخالفت هایی برایتان وجود دارد به زودی برطرف می شود. سفری را آغاز می‌کنید که ممکن است ماه عسل و یا برای تفریح و خوش گذرانی باشد. اگر در نمازها و وظایف الهی تان کوتاهی نکنید زندگی برایتان بهتر می شود.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید