۰ نفر

عطر و ادکلن هایی که برای متولدین هر ماه شانس میاره!

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱:۲۸
کد خبر: 673324
عطر و ادکلن هایی که برای متولدین هر ماه شانس میاره!

در این قسمت با بهترین عطر و ادکلن مخصوص سلبریتیها که برای متولدین ماه های مختلف سال مناسب هستند آشنا خواهید شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ همونطور که میدونید بسیاری از سلبریتی ها عطرهای مخصوص به خودشون رو دارند و معمولا با عنوان عطر و ادکلن سلبریتی ها در دنیا شناخته شده هستند! تمام این عطرها رایحه های منحصر به فردی دارند و ممکنه بعضی از اون ها فقط برای سلیقه های خاص مناسب باشند.

ما در این قسمت از زیبامون دات کام طالع بینی جالبی در این رابطه آماده کرده ایم و شما میتونید با عطر و ادکلن مخصوص سلبریتی ها برای متولدین هر ماه از سال آشنا بشید. شاید این عطر همان رایحه ای را داشته باشد که شما به آن علاقه مند هستید!


عطر مناسب برای متولدین فروردین - ARIES

عطر Lady Gaga Fame.

متولدین فرودین شخصیتی جسور و فردگرایانه دارند. آن ها معمولا شروع کننده یک چرخه و فعالیت جدید هستند و این ویژگی به دلیل ماه تولد آن هاست. چرا که فرودین هم نشانه ای از شروع فصل جدید هست.

Lady Gaga Fame Eau de Parfum با رنگ سیاه و منحصر به فردی که داره یکی از عطرهای مناسب برای متولدین فرودین هست. این عطر دارای رایحه جادویی زعفران، رایحه های گل دار مثل یاسمن و رایحه شدید از Belladonna (مشتقاتی از برگ گیاهان گلها ساقه ها) و ... هست.

عطر مناسب برای متولدین اردیبهشت - TAURUS

عط.ر SJP Stash

اردیبهشتی ها یکی از طرفدارن رایحه خاک مانند (earthy scents) هستند و همچنین عطرهایی با رایحه چوبی، سنگین و جذاب رو هم دوست دارند.

Sarah Jessica Parker's Stash که با نام SJP Stash Eau de Parfum معروف هست یک عطر عمیق با رایحه چوبی هست که در آن از روایح دیگری همچنون کندر، چوب ماسویا، vetiver (ریشه چمن هندی)، گریپ فروت، فلفل سیاه، مریم گلی، مشک و چوب سدر هم استفاده شده است.

عطر مناسب برای متولدین خرداد - GEMINI

عطر KKW Crystal Gardenia Citrus.

متولدین خرداد ماه با تفکرات تحلیلی، روشن فکری و زندگی شلوغ شناخته شده هستند بنابراین نیاز به عطری دارند که به اندازه شخصیتشان پیچیده باشد! عطرهای سبک، مرکباتی و با رایحه تر وتازه بهترین گزینه برای متولدین خرداد هستند.

عطر Kim Kardashian West's Crystal Gardenia Citrus که با نام KKW Crystal Gardenia Citrus شناخته شده است، میتونه گزینه مناسبی برای این افراد باشه. در ساخت این عطر از رایحه یک دسته گل به عنوان رایحه اصلی استفاده شده و از بین این روایح میشه به رایحه گل یاس صورتی، زنبق آبی، گل صدتومانی، شکوفه سیب و هلو زرد اشاره کرد. رایحه های غالب به کار رفته در این عطر شامل رایحه پرتقال، لیمو، pomelo و passionfruit هستند.

عطر مناسب برای متولدین تیر - CANCER

عطر Jessica Simpson Ten by Jessica Simpson.

تیر ماهی شخصیت ظریف و ریز بینی دارند و میشه گفت به عنوان یکی از شیرین ترین شخصیت برای اطرافیانشان هستند. این افراد معمولا عاطفی، قابل اعتماد، خجالتی و ارامش بخش هستند. بهترین عطری که میتونه شخصیت این افراد رو تکمیل کنه عطرهایی با رایحه شیرین و ملایم هست.

Jessica Simpson Ten by Jessica Simpson Eau de Parfum عطری شیرین با رایحه پایه از شکلات سفید هست که با رایحه نوعی پرتقال آفریقایی (clementine)، هلوی شیرین، آلو و کارامبلا (carambola) کامل تر شده است.

عطر مناسب برای متولدین مرداد - LEO

.s-l1600

متولیدن مرداد ماه شخصیتی جسورانه، درخشان و واضح دارند و به دلیل اینکه در وسط تابستان متولد شده اند علاقه زیادی به خوردن میوه های تابستانی با عطر و بوی تازه دارند! مرداد ماهی ها شخصیتی رمانتیک و عاشقانه دارند و همچنین دارای ویژگی های کودکانه هستند. به همین دلیل هست که پیشنهاد میشه از عطرهای خیلی جذاب استفاده نکنند!

Harajuku Lovers by Gwen Stefani Pop Electric G Eau de Parfum یکی از عطرهای جوان پسند و دارای رایحه میوه ای هست که میتونه یکی از انتخاب های عالی برای متولدین مرداد ماه باشه. این دارای رایحه های تازه ای از پرتقال ماندارین، رایحه پوست سیب و مقداری رایحه نارگیلی هست.

عطر مناسب برای متولدین شهریور - VIRGO

عطر-ادکلن-بیونسه-هیت-.Beyonce-Heat

شهریوری ها معمولا سخت کوش، کمال گرا و جزئی نگر هستند و تمایل دارند شخصیتی آرام داشته باشند و علاقه ای به جلب توجه ندارند! و به همین دلیل به دنبال عطرهایی با رایحه قوی نیستند! شهریور آخرین نشانه تابستان و درست قبل از شروع پاییز قرار داره بنابراین عطرهایی با رایحه گرم و چوبی یکی از بهترین انتخاب ها برای متولدین شهریور خواهد بود.

Beyoncé Heat Eau de Parfum یک عطر خاکی و گرم هست که به راحتی شما رو از تابستان به پاییز خواهد برد! این عطر دارای رایحه هلویی هست اما روایح دیگری مانند سدر، دانه تونکا و شکر قهوه ای هم در ان به کار رفته است.

عطر مناسب برای متولدین مهر - LIBRA

عطر .Ariana Grande Cloud

مهر ماه نشانه ای از هوا است و به همین دلیل میتونه یادآور خنکی، تازگی، طراوت و لطیف بودن باشه. متولدین ماه مهر اهمیت زیادی برای هماهنگی و توازن قائل هستند و شاید به همین دلیل هست که عطرهایی با رایحه جسورانه و خیلی قوی رو انتخاب نمی کنند.

Ariana Grande Cloud Eau de Parfum دارای رایحه ملایم، جذاب و شیرینی از لوندر هست. این عطر دارای رایحه های دیگری همچون گلابی، ترنج، نارگیل خامه ای، بادام شیرین و ارکیده وانیلی هست و به طور کلی عطر و رایحه ای رویایی دارد.

عطر مناسب برای متولیدن آبان - SCORPIO

عطر. Reb_l Fleur Love Always by Rihanna

متولیدن آبان بسیار قوی و بخشنده هستند و شخصیت عاطفی بسیار عمیقی دارند. آبان ماهی ها معمولا شور و اشتیاق بسیار زیادی دارند و به عطرهایی با رایحه شدید، جذاب و عجیب و غریب علاقه مند هستند.

Reb'l Fleur Love Always by Rihanna Eau de Parfum دارای رایحه ای به یادماندی از میوه های خوشمزه و رایحه گل ها و گیاهان مختلف هست. در این عطر جذاب از روایح دیگری مانند وانیل، نعنا هندی، عنبر و مشک هم استفاده شده است.

عطر مناسب برای متولیدن آذر - SAGITTARIUS

عطر Katy Perry_s Indi Visible.

متولدین آذر ماه دوست دارند زندگی بدون افسوس و حسرت داشته باشند. این افراد مسافرت کردن به کشورهای خارجی و آشنایی با فرهنگ های مختلف علاقه مند هستند و به نظر میرسه عطرهایی با رایحه شرقی برای این افراد مناسب باشه.

Katy Perry's Indi Visible Eau de Parfum یک عطر شرقی با رایحه گل و میوه هست که در اون از روایحی مثل آلو، یاسمن، چوب صندل، ادویه، دانه تونکا، و مشک استفاده شده و این عطر رو به یکی از عطرهای شگفت انگیز تبدیل کرده است.

عطر مناسب برای متولدین دی - CAPRICORN

عطر .Taylor Swift Incredible Things

متولدین دی ماه سخت گیر، محکم، ساختار یافته و جدی هستند. آنها نشانه ای از زمستان رو همراه خودشون دارند و معمولا عطرهایی که دارای رایحه گل و میوه تازه هستند رو نمی پسندند. عطرهای شاد برای متولدین دی ماه خیلی مناسب تر هستند.

Taylor Swift Incredible Things Eau de Parfum دارای روایحی مثل فلفل صورتی، گل ساعتی، گریچ فروت، مشک، وانیلو عنبر است و میشه گفت یک عطر تند و خوشبو هست.

عطر مناسب برای متولدین بهمن - AQUARIUS

عطر .Britney Spears Prerogative

متولدین بهمن دارای عجیب ترین و منحصر به فردترین نشانه ها هستند و به همین دلیل به نظر میرسه عطر مورد علاقه متولدین این ماه باید کمی شارپ و مشخص باشه و معمولا عطرهایی که هم برای خانم ها و هم برای اقایان مناسب هستند رو می پسندند.

Britney Spears Prerogative Eau de Parfum یکی عطر جدید تابستانی زنانه و مردانه هست که از روایحی همچنون زنبق قرمز، فوم اسپرسو، smooth santal، چوب عنبر و کرم زعفران ساخته شده و عطر و بویی فوق العاده دارد.

عطر مناسب برای متولدین اسفند - PISCES

عطر زنانه .Platinum Rush Paris Hilton

ماه اسفند با آخر زمستان و شروع بهار همبستگی داره و میشه تصوری از آب شدن یخ ها و جوانه زدن گل های تازه رو داشت.

Platinum Rush Paris Hilton For Women Eau de Parfum دارای عطر و بویی تازه است که از روایحی همچون گلابی آسیایی، سیب قرمز، انبه تازه و گل های سبز و مرطوب ساخته شده است.