۰ نفر

متولدین کدام ماه مدام از خودشان ناراضی اند؟

۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱:۳۴
کد خبر: 673197
متولدین کدام ماه مدام از خودشان ناراضی اند؟

متولدین ماه های مختلف به دلایل متفاوت به خودشان گیر می دهند یا مدام از خود انتقاد می‌ کنند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛برخی از مردم هرگز از وفضعیت زندگی شان راضی نیستند. چنین افرادی مهم نیست در زندگی چه چیزهایی، به دست آورده اند و یا چقدر موفق به نظر می رسند در هر صورت به نظر می رسد هرگز نمی توانند، به احساس رضایت برسند و از ثمره کارها و تلاش های خود لذت ببرند. در زیر با ناراضی ترین ماه تولد بیشتر، آشنا خواهید شد.

ناراضی ترین ماه تولد

برای برخی دلیل نارضایتی، داشتن استانداردهای بسیار بالا و غیرواقعی و توقعات زیادیست که از، خود دارند و مدام خود را با واقعیت هایی که تنها در ذهن شان ساخته اند، مورد قضاوت و قیاس، قرار می دهند. برای برخی دیگر این نارضایتی ناشی از ترس عمیق درونی شان، است و مدام می ترسند آسمان فرو بریزد و یا در هراسند که مبادا هر چیزی که به دست آورده اند هر، لحظه از دست بدهند.


 

تنهایی ناراحتی دختر جوان

وقتی در زندگی رضایت داشته باشید نیاز نیست حتما چیز خیلی بزرگ و سطح بالایی وجود داشته، باشد تا از زندگی لذت ببرید چرا که حتی از لحظات لذت بخش کوچک و یا پیروزی های دست ، یافتنی نیز لذت می برید. شما می توانید چیزهای خوب در زندگی را جشن بگیرید حتی اگر آن چیزها، خیلی خاص و فوق العاده هم نباشند.

در این حالت شما با داشته هایتان شاد هستید و آرزوی چیزهای غیرممکن را ندارید. ولی اگر جزو، ناراضی ترین ماه تولد باشید، احتمالا همیشه دچار احساس بی قراری و آشفتگی هستید. هیچ چیز برایتان کافی نیست و باید به طور مداوم برای به دست آوردن چیزهایی که ندارید، در تکاپو باشید.

ناراحتی

معنای رضایت از زندگی

البته نکته ای که وجود دارد این است که منظور از رضایت از وضعیت، بدین معنی نیست که شخص، هیچ هدفی ندارد و یا برای رسیدن به رویاهایش تلاشی نمی کند بلکه بدین معنیست که از لحظات، فعلی زندگی نیز لذت می برد و با چیزی که تاکنون در زندگی به دست آورده، احساس رضایت می کند.

اگر از زندگی راضی باشید یعنی استرس کمتری دارید، همیشه جایی را برای رفتن و استراحت کردن دارید، که می تواند موجب آرامش تان شود. ولی یکی از مشکلاتی که نارضایتی همیشگی به دنبال دارد این است، که در هر حالتی نمی توانید احساس رضایت داشته باشید، از دستاوردهای خود احساس شادی نمی کنید، چرا که مدام فکر می کنید کافی نیست و باید به دنبال چیزهای بیشتر باشید.

متولدین ماه آذر

آذرماهی ها در راس لیست ناراضی ترین ماه تولد قرار دارند. اگر متولدین ماه آذر چیزهای جدیدی، که جلب توجه شان را کند نداشته باشند، احساس نارضایتی می کنند و از همه چیز گله و شکایت دارند. لحظات خوب کوچک برایشان راضی کننده نیست، آنها به یک موضوع بزرگ، غیرمنتظره و یا، ناشناخته نیاز دارند تا علاقه شان به آن جلب شود.

وقتی محرک راضی کننده شان را نداشته باشند، احساس ناراحتی، کسالت، و نارضایتی دارند. به طور کلی آنها به ندرت از وضعیت موجود راضی هستند.

ناراضی ترین ماه تولد : متولدین ماه دی

بیشتر نارضایتی متولدین ماه دی از جنبه وضعیت مالی است. آنها هرگز این احساس را ندارند که به، اندازه کافی پول دارند و یا هرگز فکر نمی کنند پول پس اندازشان به اندازه کافی برای شرایط، اضطراری کفایت می کند.

متولدین این ماه همیشه کار می کنند، پول پس انداز می کنند، برای اعتبارشان کار می کنند و خلاصه ، هرکاری می کنند تا پایه مالی خوب و کافی برای خود بسازند ولی از نظرشان هیچ میزانی کافی نیست. آنها هرگز به این فکر نمی کنند که بهتر است کمی در این مورد آسان بگیرند و یا قدردان چیزی که دارند، باشند.

متولدین ماه فروردین

ناراحتی

متولدین فروردین از این جهت که همیشه به دنبال چیزهای بیشتر هستند در لیست ناراضی ترین ماه تولد ، قرار دارند. آنها همیشه به دنبال هیجان بالاتر، چالش های سخت تر و یا آزمون های غیرممکن هستند. آنها از جمله کسانی نیستند که از لحظات فعلی زندگی شان و یا چیزی که از قبل به دست آورده اند، رضایت داشته باشند.

یکی از چیزهایی که مشخص می کند فروردینی ها همیشه ناراضی هستند این است که آنها همیشه، در رویای بودن در جای دیگر و یا انجام دادن کار دیگر هستند. لحظه حال که در آن قرار دارند، هرگز برایشان کافی و رضایت بخش محسوب نمی شود.

متولدین این ماه همیشه به دنبال بهترین هستند و بنابراین زندگی برایشان شبیه یک میدان جنگ، همیشگیست که زمانی برای استراحت باقی نمی ماند. علاوه بر این همیشه نیاز به یک چالش و ریسک دارند.

متولدین ماه خرداد

خردادی ها لحظاتی در زندگی شان دارند که با آنها احساس رضایت می کنند ولی طولی نمی کشد، که احساس می کنند باید چیزی تغییر کند. متولدین خرداد به ایده های جدید، افراد جدید و تغییراتی، نیاز دارند که به آنها احساس سرزندگی بدهد.

اگر سرعت خود را در زندگی کاهش دهند و یا زیادی راحت باشند، خطر دچار شدن به تن آسایی، و بیش از حد از خود راضی شدن در آنها وجود دارد. اگر متولدین این ماه در حال تغییر و یا، یادگیری نباشند دچار احساس ناراحتی و نارضایتی می شوند.

مشکل اصلی خردادی ها این است که سریع کسل شده و حوصله شان سر می رود و خوشحالی شان، فورا با چیز دیگری از بین می رود. از آن دسته افراد هستند که وقتی در یک رستوران نشسته و، غذای مورد علاقه شان را سفارش می دهند، به محض اینکه بشقاب کسی دیگر را ببینند با خود، می گویند: “کاش آن را سفارش می دادم!”

متولدین ماه بهمن

زن متولد بهمن ما

متولدین بهمن معمولا به مدت طولانی از وضعیت موجود رضایت ندارند و از این رو در لیست ما، از ناراضی ترین ماه تولد قرار دارند. به محض اینکه به یک هدف می رسند، فورا هدف جدیدی ، برای خود تعیین می کنند. اگر متولد ماه بهمن روی نوعی ارتقاء و یا نوآوری جدید کار نکند احساس، کسل بودن پیدا کرده و انرژی اش افت می کند.

اگر متولدین این ماه از وضعیت شان راضی باشند، نمی خواهند به خود فشار آورده واز نقطه امن شان، خارج شوند و یا خود را به نحوی به چالش بکشند. البته در عین حال وقتی در حالت رضایت باشند، تمایل ندارند به مدت طولانی خود را در همان وضعیت نگه دارند.

متولدین ماه شهریور

شهریوری ها از این جهت که یکی از متولدین کمال گرا در بین ماه های دیگر هستند، تعجبی ندارد، که هیچ چیز برایشان به اندازه کافی خوب نیست. زندگی برای آنها پر از چیزهای ناخوشایند کوچک، و جزئی است. به خاطر همین ویژگی، آنها به ندرت احساس رضایت دارند (اگر نگوییم اصلا احساس، رضایت ندارند!) حتی اگر همه چیز بر وفق مراد به نظر برسد، باز هم برای چیزهای مختلفی نگرانند!