۰ نفر

متولد این ماه ها به شدت اهل لاکچری بازی هستند!

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۹
کد خبر: 673202
متولد این ماه ها به شدت اهل لاکچری بازی هستند!

متولدین تمام ماه های سال خصوصیات خاص خودشون رو در زمینه مسائل اقتصادی و مالی دارن که در ادامه به بررسی اونها می پردازیم. ماه تولد شما چه اسراری را درباره نحوه پس انداز و پول خرج کردن تان فاش می سازد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ افراد متولد هر ماه ویژگی های مخصوص به خودشون رو دارن که با توجه به اونها میشه تا حدودی به رفتارها و علاقه مندی هاشون پی برد. از علم ستاره شناسی برای ارائه راهکارهای اقتصادی و چگونگی پس انداز کردن یا خرج کردن پول هم می توان بهره گرفت؛ به این صورت که با توجه به خصلت بارز متولد هر ماه، می توان گفت که در مورد مسایل مالی چه واکنش هایی دارد و آیا انسان ولخرج یا صرفه جوئی است.

متولدین فروردین

این افراد دل بزرگی دارن و از خطر کردن در زمینه مالی نمیترسن. اما همین خطر کردن گاهی وقتها باعث پیروزی و گاهی وقتها هم باعث شکست افراد میشه. این افراد معمولا بدون فکر عمل میکنن و همین رفتارشون باعث مشکلات مالی اونها میشه. این افراد معمولا دوراندیش نیستن و پس انداز مالی خوبی ندارن. این افراد معمولا منظم هستن و همین ویژگی خوبشون باعث میشه تا برای اهداف مالی شون برنامه ریزی کنن و موفق بشن. فروردینی ها عادت دارن به خودشون و عقایدشون تکیه کنن اما بهتره در زمینه اقتصادی حتما با یک کارشناس این حوزه مشورت کنند.


لاکچری بازی

متولدین اردیبهشت

این افراد شخصیت ثابت و قابل اعتمادی دارن و به همین خاطر در زمینه مسائل مالی موفق هستن. در زمینه پس انداز کردن پول افراد ثابت قدمی هستن. اردیبهشتی ها بسیار ولخرج هستن و دوست دارن زندگی شیک و لوکسی داشته باشن و همیشه خوب بخورن و خوب بپوشن و خوب بگردن. بنابراین بهتره یکم بیشتر حواسشون رو جمع کنن و از هزینه های غیر ضروری پرهیز کنن.

متولدین خرداد

این افراد در زندگی و همچنین تصمیمات مالی دمدمی هستن. خردادی ها ممکنه برای پس انداز مالی برنامه ریزی کنن اما چون دمدمی هستن شاید به درستی نتونن این کارو انجام بدن. بهتره با دیدن برخی چیزها وسوسه نشین و پولتون رو خرج نکنین و سرمایه گذاری کنین.

متولدین تیر

تیر ماهی ها به خانواده و مسائل خانه اهمیت زیادی میدن و دوست دارن از فرد مورد علاقشون حمایت کنن و این رفتارو در زمینه ها مالی هم نشون میدن و میتونن در پس انداز پول و سرمایه موفق بشن. اونها با برنامه ریزی اقتصادی میتونن برای خانوادشون خونه بخرن. وقتی حرف از پول خرج کردن به میان میاد تیر ماهی ها دوست دارن پولشون رو در زمینه سفر و در کنار دوستان و خانواده خرج کنن.

لاکچری بازی

متولدین مرداد

این افراد قدرت رهبری بالایی دارن و میتونن در زمینه کارآفرینی موفق باشن. همین روحیه رهبری اونها باعث میشه تا درآمد خوبی بدست بیارن اما چون خودشون رو برتر از دیگران میبینن دوست دارن همیشه از همه لحاظ برتر باشن بنابراین درآمد و پس اندازشون رو راحت خرج میکنند. مردادی ها به شدت افراد وفاداری نسبت به خانواده و دوستان هستن و همچنین بسیار هم دست و دل باز هستن.

متولدین شهریور

شهریوری ها اهل تلاش هستن و روحیه مثبت نگری دارن و برای خرید خونه و ماشین و مسائل زندگی پول پس انداز میکنن. شهریوری ها در خریدهاشون اولویت بندی دارن و از خرید چیزهای غیرضروری پرهیز میکنن. با این وجود بهتره بعضی وقتها هم به سفر برن و از خرید لوازم مورد علاقه برای خودشون لذت ببرن.

متولدین مهر

مهری ها افراد آروم و متعادلی هستن و برای آینده پس انداز میکنن. مهرماهی ها قبل از خرید اول خوب فکر میکنن که آیا خرید این وسیله واقعا ضروری هست یا نه؟ این افراد زمانی که میخوان خریدهای بزرگی انجام بدن بسیار فکر میکنن و حساب و کتاب میکنن و در نهایت تصمیم به خرید میگیرن.

لاکچری بازی

متولدین آبان

این افراد تمرکز و هیجان مالی دارن و از این ویژگی میتونن در زمینه مسائل مالی به خوبی استفاده کنن. این افراد در سرمایه گذاری انسان های موفقی هستن. حس رقابتی که در وجود این افراد هست باعث میشه در شغلشون و مسائل مالی موفق بشن. این افراد هیچ وقت تصمیمات بزرگ را الکی نمیگیرن و بی گدار به آب نمیزنن.

متولدین آذر

آذر ماهی ها بیشترین هزینه اقتصادی که دارن در زمینه سفر کردن هست. آذر ماهی ها آزادی رو خیلی دوست دارن و با هرچیزی که آزادی شون رو بهم بزنه مقابله میکنن. این رفتارشون در زمینه مسائل مالی هم وجود داره و به خاطر همین حس آزادی که دارن به راحتی زیر بار قسط و وام نمیرن. آذر ماهی ها در برابر کمبود های مالی نگاه مثبتی دارن و تمام تلاششون رو میکنن تا به هدفشون برسن.

متولدین دی

دی ماهی ها با نظم، واقع بینی، خوش فکری و توانایی به انجام رساندن امور، در مسایل مالی بسیار موفق هستن. اونها کارهاشون رو با برنامه انجام میدن و نتایج خوبی هم میگیرن. این افراد در پس انداز و سرمایه گذاری برای آینده افراد بسیار موفقی هستن. به هیچ وجه از روی احساساتشون خرید نمیکنن و خیلی کم خرج و صرفه جو هستن. تا جایی که میتونن از داشته هاشون استفاده میکنن و از زندگی لذت میبرن.

متولدین بهمن

این افرادبسیار خلاق و غیر قابل پیش بینی هستن اما سربه هوا نیستن و معمولا در کارهاشون پیروز میشن. این افراد تعادل خوبی در زندگیشون دارن و در عین حال که خرج میکنن و از زندگی لذت میبرن برای آیندشون هم سرمایه گذاری میکنن. این افراد دوست دارن بعضی وقتها بخشی از درآمدشون رو در زمینه کمک به دیگران خرج کنن.

لاکچری بازی

متولدین اسفند

این افراد معمولا احساساتی هستن و در عالم خیال زندگی میکنن اما در کارشون سخت کوش هستن و وظایفشون رو به خوبی انجام میدن. این افراد زیاد کاری به مسائل مالی ندارن و معمولا دوست دارن با جریان زندگی پیش برن. بنابرای از آنجایی که پس انداز کردن هم بخشی از زندگی است بهتره این افراد در این زمینه از افراد خبره کمک بگیرن.