۰ نفر

فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۱۷ مهر

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱:۰۴
کد خبر: 672732
فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۱۷ مهر

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۷ مهر:

فال روز تولد : از همین امروز که تولدتان است، بهتر است هر چه در گذشته بوده را دور بریزید و فضا را برای چیزهای جدید در زندگی تان باز کنید. شاید بخواهید افرادی را که شما را آزار می دهند، از زندگی تان دور کنید یا حتی برای ایجاد یک تغییر ظاهری موهایتان را کوتاه کنید. پس چرا از همین امروز دست به کار نمی شوید؟ سعی کنید از امنیت اطراف تان اطمینان حاصل کنید و شرایطی را برای خود فراهم کنید که به شما آرامش می دهد. فصل پاییز، تغییرات خوبی در زندگی تان به خصوص در زمینه کاری و عاطفی رخ خواهد داد. این تغییرات زندگی عاطفی شما را نیز تغییر خواهد داد. پس منتظر روزهای پر از شور عاشقی باشید.



فال روزانه متولدین فروردین

شما فکر می کنید در نقشه ای که برای رسیدن به موفقیت برای خود کشیده اید همه جزئیات را در نظر گرفته و خودتان را برای هر پیشامد احتمالی آماده کرده اید، اما متأسفانه هیچ گاه نمی توان تمام مشکلات احتمالی را پیش بینی کرد. با این حال، حتی اگر به مشکلی بربخورید هم، با وجود این که واکنش شما چندان سریع نخواهد بود شرایط کیهانی موجود به دادتان خواهد رسید و روزتان را بدون مشکل خاصی پشت سر خواهید گذاشت. این که طبق نقشه پیش بروید خیلی خوب است، اما وقتی می بینید نقشه تان شما را به مقصد نخواهد رساند باید بیخیال آن شده و با شجاع تمام با این وضعیت روبرو شوید و نقشه ی جدیدی برای خودتان بکشید. تا می توانید بیشتر بخوانید. برای رسیدن یک طوفان آماده باشید. در مورد اتفاقی که به شما مربوط نیست پرس و جو نکنید، هر چقدر کمتر بدانید کمتر اذیت می شوید. در همسایگی شما شخصی‌ست که به کمک شما احتیاج دارد، بی تفاوت از کنارش نگذرید. گفتن حرفی برایتان سخت است اما راهی پیدا می کنید تا آن را به زبان بیاورید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز خوبی برای ایجاد تغییرات و تصمیم گیری در مورد مسائل مالی نیست. هر چند ممکن است که پیشنهادهای خوبی به شما شود اما دست نگه دارید. بهتر است در مورد صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد، اطمینان حاصل کنید سپس در چند روز آینده در مورد آن تصمیم بگیرید. نگران از دست رفتن این فرصت نباشید، مطمئن باشید که اگر همه چیز صحت داشته باشد، این فرصت به زودی از دست تان در نخواهد رفت. اگر در روابط عاطفی خود به مشکل برخورده اید، تنها تغییر زاویه دیدتان می تواند به شما کمک کند. حادثه ای غیرمنتظره اتفاق می افتد که موجب تغییر در نوع نگرش شما به زندگی می شود، این رخداد را به فال نیک بگیرید. با فرد جدیدی آشنا می شوید که موجب تحولات تازه در زندگی و کارتان خواهد شد. درس های بزرگی را برای زندگی بهتر می آموزید که باید ان ها را سرلوحه زندگی قرار دهید.

فال امروز متولدین خرداد

شما امیدوار هستید که با داشتن کمی سیاست در برخورد با کسی که نظر مخالف با شما دارد از یک برخورد ناخوشایند جلوگیری کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که سکوت کردن به هیچ عنوان روش خوبی نخواهد بود و با بیان نکردن افکار خود در واقع به دیگران چراغ سبزی نشان می دهید تا حتی اگر رفتارشان اشتباه باشد هم همان طوری که خودشان می خواهند پیش بروند. نظر خودتان را به زبان بیاورید، اما فکر نکنید که این تنها روش حل مسائل موجود است و به حرف های بقیه هم گوش بدهید تا بتوانید با همکاری یکدیگر بهترین راه ممکن را پیدا کنید. اگر به هم اعتماد نکنید نمی توانید همکاری کنید و اگر همکاری نکنید پیشرفت نخواهید کرد. حواستان به خودتان باشد و تا می توانید کارها را اولویت بندی کنید تا به مشکل بزرگتری برنخورید و این روزهای طوفانی بگذرد. اتفاقی در یک جمع می افتد که اعصابتان را بهم می ریزد، تا می توانید به خودتان مسلط باشید و حرفی نزنید که پشیمان شوید. این روزها منتظر یک تماس تلفنی هستید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ترس و نگرانی ممکن است باعث شود که شما به یکباره کاری را انجام دهید که شاید در شرایط عادی هرگز آن را انجام نمی داده اید. در واقع شما احساس می کنید که دارید فرصتی را از دست می دهید و همین ترس از شکست باعث خواهد شد که کارهایی بکنید و حرف هایی بزنید که پیش از این تمایلی به آنها نداشته اید. چه اشکالی دارد اگر به جای چسبیدن به گذشته به آینده امیدوار باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید برای حفظ فرصت هایی که برایتان پیش می آیند انجام دهید. امروز سعی کنید بیشتر به ظاهر خود رسیدگی کنید و از این که لباس هایتان با موقعیتی که در آن قرار دارید همخوانی داشته باشند اطمینان حاصل کنید. شخصی فکرتان را به خودش مشغول کرده، او برای رسیدن به خواسته های خودش شما و خواسته هایتان را نادیده می گیرد، او را متوجه اشتباهش بکنید. این روزها زندگی تان چنان سریع می گذرد که نمی فهمید کی صبح و کی شب شده. یاد گرفتن چیزهای جدید شما را جوان و قوی می کند.

فال فردا متولدین مرداد

امروز کمی درگیر مشکلات مالی تان هستید و پس از کمی بررسی تصمیم گرفته اید برخی خرج های غیرضروری خود را کم کنید. فکر می کنید که درآمدتان ثابت مانده و هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. خلاقیت در کار نیز می تواند بر درآمد شما بیافزاید اما تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. اگر مدتی است به فردی علاقمند شده اید، امروز بهترین زمان برای بروز احساسات است. ولخرجی را کنار بگذارید. این روزها تا می توانید به اندازه دخلتان خرج کنید. به خاطر دیگران زندگی خانوادگی تان را دچار تنش نکنید، شما باید منافع خودتان را در اولویت قرار دهید. راز خود را به هر کسی نگویید. مشورت با افراد باتجربه در یک امر مالی راه و چاه را به شما نشان می دهد.

فال امروز متولدین شهریور

در حال حاضر ارتباط تان با عشق زندگی تان کم شده و این شما را آزار می دهد. ممکن است او از حرفی که شما زده اید، دلگیر شده باشد یا حتی به خاطر شرایط خاصی که برای او بوجود آمده مجبور باشد پیش خانواده اش بماند، اما مشکل او هر چه باشد، بهتر است در موردش با او صحبت کنید تا جای هیچ نگرانی و سوتفاهمی باقی نماند. نگران نباشید، او به زودی چون گذشته به سمت شما باز خواهد گشت. اگر مدت ها به فکر یک سفر هستید، حالی زمان مناسبی است. بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. به سفر می روید با دوستان چای بنوشید و معاشرت کنید. خاطرات روزانه تان را بنویسید و در حال زندگی کنید. شخصی که ظاهرا دوست اما حسود و خبرچین است از خودتان دور کنید. به مسائل مهم بپردازید و از حاشیه و اخبار زرد دور بمانید. هر حرفی را فورا نپذیرید و درباره صحت و سقم آن تحقیق کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

به نفعتان است مواظب باشید امروز کجاها می روید و چه کارهایی می کنید، در غیر این صورت خودتان را به دردسر بزرگی خواهید انداخت و در دامی گرفتار خواهید شد که رهایی از آن برایتان چندان راحت نخواهد بود. شاید حتی با دانستن خطرناک بودن مسیری که می خواهید در پیش بگیرید وسوسه شوید که آن را امتحان کنید، اما در صورتی که این کار را انجام دهید برای مدتی طولانی آنجا گرفتار خواهید شد. شما امروز تمایل چندانی ندارید که در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید و برنامه هایتان با کسی صحبت کنید، دلیلی آن هم این است که از قضاوت ها و مخالفت های دیگران می ترسید، اما آخر چرا باید انرژی خودتان را صرف کاری کنید که برایتان هیچ اهمیتی ندارید؟ خیلی ها تنبل اند و دائم غر می زنند. کلید انجام یک کار در دست شماست. برای یک تصمیم گیری دست دست می کنید، شما خسته اید بهتر است از دیگران کمک بگیرید. راه رفتنی را باید رفت رابطه ای که تمام شده، تمام شده از آن بگذرید شما فقط یکبار زندگی می کنید عمرتان را تلف نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بدشانسی و مشکلات دل شما را به درد آورده اند. فکر کردن به گذشته تنها رودی از اشک را بر صورتتان جاری خواهد کرد. این کار را با خودتان نکنید. حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که رو به جلو حرکت کنید. شما نیاز دارید تا کار جدیدی را شروع کرده و کمی هیجان به زندگی خود وارد کنید. بگذارید احساستان به جای محدود کردن شما در گذشته برای پیش رفتن به سوی آینده به شما کمک کند. امروز این طور به نظر می رسد که همه فقط دوست دارند در مورد مسائل پیش پا افتاده صحبت کنند، اما موضوعات جدی و عمیق برای شما اهمیت بیشتری دارند و انتظار دارید وقتی در مورد آنها صحبت می کنید همه با دقت به حرفتان گوش بدهند، این انتظار نسبتا زیادی است. به ادامه تحصیل یا یادگیری یک مهارت فکر می کنید بهتر است هرچه زودتر برای آن کاری بکنید و دست بکار شوید. در رابطه با نیتتان باید صبور باشید و به خواسته طرف مقابل احترام بگذارید، هیچ راه میان‌بری وجود ندارد. شما فرد بسیار زحمت کشی هستید و برای خودتان و تلاشتان احترام قائل هستید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز کمی ناامید به نظر می رسید و حتی ممکن است بی دلیل از دست یکی از عزیزان تان ناراحت و عصبی شوید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه عاطفی خود دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. اگر به دنبال شریک زندگی ایده آل خود هستید، از همین حالا قدم اول را بردارید. به سلامتی خود بیشتر اهمیت بدهید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید. پولی را برای منظور خاصی پس انداز کرده اید اما الان الزامی ندارد پس اندازتان در جهتی خرج بشود که پیش از این برنامه ریزی کرده بودید. اگر به همه چیز با نگاه مثبت بنگرید این دیدگاه برایتان پیامدهای خوبی به همراه خواهد داشت.

فال روز متولدین دی

هرگونه مخالفت با شما و تحت فشار قرار دادنتان برای ایجاد تغییرات تنها باعث خواهد شد با لجبازی و سرسختی بیشتری برای به کرسی نشاندن حرف خودتان تلاش کنید و هر کاری که از دستتان بربیاید برای حفظ موضع خود انجام دهید. شما برنامه ریزی هایتان را برای امروز کرده اید و به هیچ عنوان حاضر نیستید تغییری در آنها ایجاد کنید. متأسفانه این کار امروز به نفع شما تمام نخواهد شد. شاید بهتر باشد امروز کمی کوتاه بیایید و خودتان را در نبردی که محکوم به شکست است خسته نکنید. در غیر این صورت حتی اگر دیگران را شکست بدهید هم روزتان را باخته اید! آنچه می خواهیم انجام دهید همیشه بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم نیست! بعضی وقت ها شتابزده تصمیم می گیرید و بعد که خوب فکر می کنید پشیمان می شوید. هنگام عصبانیت حرفی نزنید که بابت آن مجبور به عذرخواهی شوید. این روزها بهتر است در امور مالی سنجیده تر عمل کنید. شخصی به خاطر پول دور و بر شما می گردد تا دیر نشده او را بشناسید و از او فاصله بگیرید.

فال متولدین بهمن

به جای این که خودتان را با مسائل تکراری و خسته کننده که هیچ نتیجه ای هم برای شما ندارد سرگرم کنید، بهتر نیست کار جدیدی را شروع کنید؟ اگر بخواهید پروژه ای که محکوم به شکست است را ادامه بدهید خودتان را در مسیری طولانی و گیج کننده قرار خواهید داد که به احتمال زیاد راه به جایی نخواهد برد. انرژی خود را صرف کارهایی بکنید که نوید آینده ای بهتر را به شما می دهند. امروز شاید به یکباره تصمیم بگیرید که در کلاس جدیدی ثبت نام کنید، اما با مخالفت برخی از اطرافیانتان روبرو شوید. به جای اینکه به اصرار حرف خودتان را به کرسی بنشانید بهتر است به حرفشان گوش کنید، شاید گزینه های بهتری به شما پیشنهاد کنند. عشق در دلتان جوانه می زند کافیست سرتان را بلند کنید و اطراف را ببینید. یک طوفان کوچک می گذرد و دلتان آرام می گیرد. دوستی قدیمی را به طور اتفاقی می بینید که به شما پیشنهادی می دهد و مسیر زندگی تان تغییر می کند. یک جابجایی در پیش دارید که با خوشی و سختی همراه است.

فال روزانه متولدین اسفند

در حال حاضر درگیری های زیادی دارید، از نیازهای خود گرفته تا نیازهای خانواده تان و مسئولیت های کاری که روی سرتان انبار شده است. استرس شما زیاد شده و فکر می کنید که ممکن است در رسیدن به آنها به مشکل بر خورید اما نترسید. کلید موفقیت شما ایجاد تعادل میان کارها و مسئولیت هایتان است. اگر در رابطه عاطفی خود کمی گیج و ناامید شده اید، به جای دوری از شریک زندگی تان بهتر است با او قرارملاقاتی بگذارید و تمام سوتفاهم ها را برطرف کنید. از رفتار های بد شخصی در اطرافتان به سادگی نگذرید با این کار او را به ادامه دادن تشویق می کنید. مجبور می شوید برای رسیدن به مبلغی که لازم دارید کاری را که انجامش برایتان سخت و پر دردسر است قبول کنید و انجام بدهید. شخصی برایتان حامل خبر خوبیست که به زندگی تان نور و برکت می آورد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید