۰ نفر

خصوصیات زنان متولد آبان ماه یا زن آرتمیس

۱ آبان ۱۴۰۱، ۵:۰۵
کد خبر: 655412
خصوصیات زنان متولد آبان ماه یا زن آرتمیس

خصوصیات زنان متولد آبان ماه بسیار عجیب است پس حتما تا انتهای با ما باشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  اگر به دنبال دستاوردی هستید که به دست نمی آید و یا به دنبال شناخت زنی هستید که نمیتوانید او را رام شده و مطیع بدانید. همچنین در عین حال از بودن در کنار او لذت ببرید و اطمینان قلبی داشته باشد که شما را دوست دارد و بهترین همراه شما خواهد بود، بهتر است خصوصیات زنان متولد آبان را مطالعه کنید.

خصوصیات زنان متولد آبان ماه

شاید با خواندن چنین مقدمه ایی برای شناخت زنان آبان ماهی کمی تعجب کرده باشید. اما لازم است بدانید زنان آبان ماهی زنانی جسور، رهبر و کاملاً گوش به فرمان خودشان و خواسته هایشان هستند. چیزی که در خصوصیات اخلاقی این گروه از زنان متولد آبان مشهود است ویژگی رهبری آنهاست. زنان آبان ماه شاد، سرزنده و هدفمند به نظر می آیند. میدانند چه چیزی را میخواهند و یا چه چیزی را نمی خواهند. استیصال، درماندگی و ندانم کاری کمترین رفتاری است که میتوان در طول یک سال از زن آبان ماهی دید.

اگر زن متولد آبان ماهی را دیدید که در مورد مسئله ایی کمی مردد است. حتماً به او زمان بدهید تا د وباره ذهن خود را جمع کند و تمام مسائل را بازبینی کند، قطعاً تا کمترین فرصت ممکن می تواند خود را به آنچه که میخواهد نزدیک کند.

زن آبان thumb

خصوصیات مثبت زنان آبان ماه

با تمام تعاریفی که از خصوصیات کلی اخلاق زنان متولد آبان ماه کرده ایم، قطعاً یک زن هدفمند، با انگیزه و پر تلاش را متصور میشوید. این گر وه از زنان به دنبال اهداف خود هستند اما نکته مهم اخلاقی این زنان همدلی با افرادی است که در اطرافشان قرار دارند. زنان متولد آبان ماه قطعاً باید به هدف های خود برسند اما به کسانی که توانایی دسترسی به اهدافشان را هم ندارند کمک میکنند. زیر پا نگذاشتن اخلاقیات در قبال دیگران رفتاری است که زنان متولد آبان انجام نخواهند داد. در عین تلاش برای رسیدن به خواسته های خود در چهارچوب اخلاقی به دنبال آنچه که میخواهند هستند.

خصوصیات منفی اخلاقی زنان آبان ماهی چیست؟

لطفا تعجب نکنید، زنان متولد آبان ماه بسیار کینه ایی، حسود و تلافی جونیز هستند. اگر شما با زن متولد آبان ماه در معاشرت هستید که او را همچون دختر بچه ایی دوست داشتنی و فرشته ایی با بال های صورتی میبینید سخت در اشتباه هستید. لازم است بدانید زنان متولد آبان ماه در عین زیبایی و جذابیت های زنانه هیچگاه نمیتوانند مانند دختر بچه ها رفتار کنند. اگر در چنین قالبی قرار گرفتند قطعاً نقشه جانانه ایی برای رسیدن به هدف خود در دارند.

کینه ورزی و حسادت از جمله رفتارهای زنان متولد آبان ماه است. این گروه از زنان جنگجو هستند و نمیتوانند کسی را در اطراف خود ببینند که پیش از آنها به خواسته ایی که خودشان می خواستند دست پیدا کرده است. بنابراین تمام تلاششان را میکنند تا در اقدامی جانانه به هدف خود دسترسی پیدا کنند. اما لازم است بدانید اگر خودتان کمی عاقلانه و با درایت رفتار کنید و سد راه زنان آبان ماه نشوید. میتوانید یک زن ایده آل را ببینید که آرام آرام با تمام توانایی خود به خواسته های خود دسترسی پیدا میکند.

مادر بودن و زنانگی در زنان متولد آبان ماه

شاید با تعاریفی که از خصوصیات اخلاقی زنان متولد آبان ماه داشته ایم به این تصور دست پیدا کنید. که این گروه از زنان هیچ گونه زنانگی ندارند و مدام به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند. اما لازم است بدانید اگر زن متولد آبان ماه در فضایی که خود مایل است در آن قرار بگیرد حضور پیدا کند. همچنین چهارچوب زندگی که دوستش دارد را داشته باشد، مادری مهربان، فداکار و با محبت است که تمام انرژی خود را برای همسر و فرزندان خود میگذارد. از آنجایی که احساس انفعال و در خود ماندگی در خصوصیات زنان متولد آبان بسیارکمو غیر قابل دیدن است. باید بدانید او به عنوان یک مادر بسیار مهربان، شاد و خلاق است. آنچه کودکان او میخواهند نیز اگر صلاح بداند قطعاً انجام میشود و تمام آنچه که کودکان نیاز دارند فراهم میشود.

مادر  و فرزند

توجه کنید به زنان آبان ماه دروغ نگویید

قطعاً دروغ گفتن به هر فردی و یا حتی به خودمان از اشتباهاتی است که احساس بدی را در اطرافیان بر انگیخته میکند. اما اگر میخواهید در قبال هر فردی این اشتباه را انجام دهید دقت کنید او یک زن متولد آبان ماه نباشد. زیرا در این صورت هیچ راهی به جز خود افشایی ندارید مگر اینکه بخواهید عواقب یک جنگ طولانی را تحمل کنید.

خصوصیات زنان متولد آبان ماه از آنجایی که زنانی جنگجو و سرکش هستند و خودشان به تنهایی زنانی تصمیم گیرنده می باشند. به هیچ عنوان راضی نمیشوند کسی به دورغ آنها را در شرایطی قرار بدهد که مایل باشند به هدفی برسند. در اینصورت خود را آماده جنگی طولانی کنید که حتی پس از سالها می توانند با یادآوری خاطره دروغتان مجدداً به بحثی طولانی کشیده شود.

عشق در زنان متولد آبان ماه

از خصوصیات زنان متولد آبان عاشق پیشگی نیست، اما اگر کسی را دوست داشته باشند قطعاً در آن احساس نمیسوزند و ترجیح میدهند عشقشان را نشان دهند و ابراز عشق خود و نشان دادن عشقشان هراسی ندارند. صراحت در بیان خواسته و علنی دانستن آنچه که دوستش دارند در زنان آبان ماه بسیار جذاب و دلنشین است. این گر وه از زنان هر آنچه که هستند و هر آنچه باید باشند را با کمال میل ابراز میکنند و تمام هر آن چیزی که را هست میخواهند. بنابراین اگر نمیتوانید تمام عشقتان را به زنان آبان ماه ابراز کنید از همان ابتدای کار خود را کنار بکشید و تکلیف خود را معلوم کنید.

مقایسه کهن الگویی زنان آبان ماه با کهن الگوی یونگ

اگر کمی به کهن الگو های یونگی آشنا باشید واضحاً می توانید به این نتیجه دست پیدا کنید که یک زن متولد آبان ماه تمام و کمال دارای کهن الگوی آرتمیس است. شاید زنان بیشماری دارای کهن الگوی آرتمیس باشند اما زن متولد آبان ماه با امتیاز بسیار بالایی از کهن الگوی آرتمیس برخوردار هستند. زنان آرتمیس زنانی جنگجو و قدرت طلب هستند، زنانی که قهرمان زندگیشان خودشان هستند و برای دست یابی به خواسته هایشان هیج فردی به جز خود را مامور رسیدن به اهدافشان نمیکنند.

این گروه از زنان به جز حفاظت از خود میتوانند از اطرافیان و یا مادر و خواهر و برادر خودشان نیز حفاظت کنند. همچنین مسئولیت آنها را نیز تمام قد به عهده بگیرند. خستگی در زنان آرتمیس متولد آبان ماه بسیار نادر است و میتوانند تمام انرژی خود را برای دستاوردهای خود هزینه کنند. زنان آبان ماه با کهن الگوی آرتمیس قهرمان خودشان هستند و در عین حال میتوانند قهرمان اطرافیانشان نیز باشند.

مهمترین اصول زنان آرتمیسی

یکی از مهمترین اصول در زنان آرتمیس این است که برای رسیدن به هدفهای خود کسی را وسیله نمیکنند. آنها فقط و فقط به دنبال دست یابی به هدف خود با انرژی جسمی و روانی خود هستند. زنان آرتمیس میتوانند نقش پدر و ناجی را نیز برای مادران خود بازی کنند. آنها مایل هستند ار مادران و یا خواهران خود محافظت کنند و احساس امنیت را به آنها القا کنند.

نکته

دخترانی با خصوصیات زنان متولد آبان ماه با کهن الگوی آرتمیس بهتر است بر روی کهن الگو های زنانه خود مانند آفرودیت و یا کهن الگوی دخترانه یا همان پرسفون بیشتر کار کنند. تا از تمام وجوه زندگی خود و تمام زنانگی خود لذت ببرند و پیشرفت کنند.

زن آبان ماه با ویژگی شخصیتی INFP

درونگرا، شهودی، احساسی و ادراکی

زن متولد آبان ماه با تیپ شخصیتی درونگرا و شهودی میتواند بسیار راحت و رها فکر کند. اما نکته بسیار مهم در زنان متولد مهر ماه اعتقادشان به خواسته قلبیشان است. این گروه از زنان احساسات پیچیده ایی دارند که برای اطرافیانشان آگاهی از این احساسات بسیار دشوار است اما در عین حال نیازمند تحمیل احساسات و نظراتشان به دیگران نیستند. بودن در احساس آرامش برای این افراد از هر نکته ایی بسیار مهمتر است.

تیپ INFP در محل کار

این تیپ از افراد در محل کار با دیگران در صلح قرار میگیرند و از اینکه در ساعت و زمان مشخص حضور داشته باشند بسیار دوری میکنند. برنامه ریزی و زمان بندی احساس خوبی به این افراد منتقل نمیکند. اما میتوانند در نهایت آرامش رهبری هر گروهی را به دست بگیرند و بدون هیچگونه دلخوری خود و دیگران را به اهداف مشترکشان برسانند.

معاشرت با تیپ INFP

این گروه از زنان بسیار صمیمی، خون گرم و ساده هستند. دوستان آنها هر چند کم در زندگیشان بسیار نقش مهمی ایفا میکنند و میتوانند هر زمان به آنها اعتماد کنند. این افراد نیازمند شریک عاطفی هستند که آنها و احساساتشان را صمیمانه ببینند و باعث رشد و تعالیشان باشند. بسیار دیر و سخت متعهد میشوند اما پس از اعتماد میتوانند بهترین شریک و یار عاطفی باشند. این افراد در اوقات فراغت خود مایل به انجام فعالیت های هنری مانند رفتن به موزه و سینما هستند و یا اینکه در کنار دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند و در هر معاشرتی نیازمند پیدا کردن راهی برای رشد و پیشرفت در زندگی معنوی خود هستند.

نتیجه در مورد زنان آبان ماهی با تیپ شخصیتی INFP

بهتر است این افراد در توجه نشان دادن به خواسته های دیگران کمی محتاط تر عمل کنند و زمان و فرصت بیشتری برای عملی کردن خواسته های خود بگذارند.

سوالات متداول

۱. خصوصیات بارز زن آبان ماه چیست؟

جسور بودن، احساس قدرت داشتن و داشتن اعتماد به نفس از بارز ترین خصلت زن آبان ماه است. زن آبان ماه میتواند تمام مسئولیت خود و حتی اطرافیان خود را به عهده بگیرد.

۲. رگ خواب زن آبان ماه چیست؟

زن آبان ماه در هر فرصتی که بتواند احساس قدرت کند رگ خواب او به دست آمده است. باید مراقب بود زن آبان را در موقعیت هایی که احساس ضعف کند قرار ندهید تا لطمه ایی به روان او وارد نشود.

۳. چه مردانی مناسب زن آبان ماه هستند؟

از آنجایی که زن آبان ماه بسیار قدرتمند و جسور است مردانی که قدرت او را نادیده بگیرند برایشان مناسب نیستند. مردهایی که درکی از جسور بودن زن آبان دارند و او را نادیده نمیگیرند و باعث رشد او میشوند بسیار مناسب هستند.

۴. تعریف کهن الگوی زن آبان ماه چیست؟

آرتمیس پر انرژی و هیجان زده و آزاد است. کله شق و لجباز ورزشکار، به دنبال رشد هویت فردی و نامنفعل است و طرفدار حقوق زنان و حمایت از زنان اطراف خود است.