۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۲۹ شهریور

۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۰۷
کد خبر: 669302
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۲۹ شهریور

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.



فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین فروردین

اقدام به یک کار بزرگ

– شما برای موفقیت به یک نوع ابتکار عمل نیاز دارید

– قدرت انجام فعالیتهای شغلی و تجاری بزرگ

– تعیین هدف

توضیح:

دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

عبارت شفابخش:

قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین اردیبهشت

دلسردی – نارضایتی

– دلسردی و بی میلی

– خستگی از محیط و اطراف

– نارضایتی از اطرافیان

– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی

– داشتن توقع بیش از حد از دیگران

توضیح:

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

عبارت شفابخش:

من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین خرداد

مرد مصمم – توانگری

– شخصیتی خونگرم و مصمم

– مشتاق انجام عمل و تصمیمات سریع

– یک شخصیت پر فایده و باهوش که همه او را دوست دارند

توضیح:

زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیشقراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می گردید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو و انجام تغییراتی که لازم می دانید گشوده باشید. در طرح ها، فعالیت های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید.

عبارت شفابخش:

من عاشق زندگی هستم و زندگی عاشق من است.

فالگو

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین تیر

محرومیت – زنی مصمم

– بانویی تیز و زیرک

– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است

– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح:

مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.

بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش:

بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین مرداد

شروع عشق بزرگ – تولد

– ازدواج

– تولد فرزند

توضیح:

از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش:

عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین شهریور

مرد مصمم – توانگری

– شخصیتی خونگرم و مصمم

– مشتاق انجام عمل و تصمیمات سریع

– یک شخصیت پر فایده و باهوش که همه او را دوست دارند

توضیح:

زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیشقراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می گردید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو و انجام تغییراتی که لازم می دانید گشوده باشید. در طرح ها، فعالیت های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید.

عبارت شفابخش:

من عاشق زندگی هستم و زندگی عاشق من است.

فالگو

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین مهر

مسافرت – ماجرا

– حامل یک خبر خوب

– جوانی کوشا و پر تلاش

– شروع فعالیتهای جدید

توضیح:

ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است.

اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

عبارت شفابخش:

من از زندگی و زنده بودن به بهترین وجه لذت می برم.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین آبان

خشونت – قدرت

– حس جاه طلبی و شهرت

– موفقیت مادی

– احساسات عاری از لطافت

– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح:

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.

در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

عبارت شفابخش:

من ارباب زندگی خود هستم.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین آذر

وابستگی

– موفقیت مالی

– شخصی پولدوست

– پس اندازی که برای آینده لازم است

توضیح:

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

عبارت شفابخش:

من قدرت خود را به خدمت عشق عرضه می کنم.

فالگو

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین دی

وضعیت مشکوک

– خطرات پیش بینی نشده

– دوست را از دشمن تشخیص دهید

– دشمنان پنهان

– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح:

شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

عبارت شفابخش:

تاریکترین بخش شب می گذرد و سپیده ی سحر فرا می رسد.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین بهمن

سند – حکم

– ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی

– تشکیل خانواده

– شروع تجارت موفق

توضیح:

آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

عبارت شفابخش:

من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ، ویژه متولدین اسفند

جوان عاشق – تولد یک عشق

– یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز

– پیغام

– خبر یک تولد

– برای شخص جوان به معنی شخصیتی حساس با استعدادهای قوی هنری

توضیح:

هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

عبارت شفابخش:

هرچه بیشتر خود را دوست می دارم، با سایرین بهتر می توانم ارتباط برقرار کنم.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید