۰ نفر

خانم ها، اینگونه قلب همسرتان را تسخیر کنید

۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱:۱۰
کد خبر: 657192
خانم ها، اینگونه قلب همسرتان را تسخیر کنید

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد.

راز و سیاست زنی که همسرش واسش میمیره

به گزارش اقتصاد آنلاین، اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

او را تایید کنید

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

عشق

مرموز باشید

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!



رابطه معنوی با خدا و دعا کردن برای نفوذ به قلب همسر

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

خوب لباس بپوشید

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

ناز و عشوه داشته باشید

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد.

در برابر او بهترینِِ خودتان باشید

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

مثبت اندیش باشید

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

شروع کننده کارهای رمانتیک باشید

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

در انجام فعالیتی که از آن لذت میبرد با او مشارکت کنید

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را با عشق و علاقه ببوسید

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

بگذارید شوهرتان تمام داشته‌های شما را ببیند

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

به جزئیات توجه کنید

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

کارهایی را که امور روزانه او را تسهیل میکند برایش انجام دهید

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

برای او سورپرایز داشته باشید

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

از نصیحت، اصلاح و کنترل کردن او خودداری کنید

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

دادن حس مردانگی

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش‌بینی بودن

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام‌های محبت‌آمیز بفرستید

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

با ملایمت با او صحبت کنید

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

فیلم های مورد علاقه‌اش را با او تماشا کنید

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کنید

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

زیاد بله بگویید

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود.