۰ نفر

دلیلی که باعث میشه یک مرد همسرش رو ترک کنه

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۲
کد خبر: 655352
دلیلی که باعث میشه یک مرد همسرش رو ترک کنه

روابط زناشویی باید توام با صمیمیت و درک متقابل باشد. زن و مرد باید احتیاج های عاطفی یکدیگر را بشناسند و بتواند آنها را برآورده کنند.

زنی با این اخلاق، منتظر خیانت شوهرش باشه!

به گزارش اقتصاد آنلاین، گاهی وقت ها زنان در شرایط مختلف رفتارهایی از خویش نشان می‌دهند که سبب دلخوری مردان می شود. در این وضعیت مرد حس می کند در محیط منزل استقلال لازم را ندارد و در نتیجه در پی این است که تاجایی که امکان دارد در محل کار بماند و یا به تفریحات دیگر بپردازد.

مردها حساس تر از چیزی هستند که شما فکر می کنید و جملات و کارهای ساده گاهی وقت ها در ذهنشان از شما یک هیولا می سازد؛ هیولایی که آن ها را درک نمی کند، مغرور است و نمی تواند ارامش را به منزل شان بیاورد. اگر نمی خواهید خوشبختی شما به علت چشم پوشیدن این ریزه کاری ها از دست برود، نگاهی مجدد به رفتارهایتان بیندازید و تلاش کنید دنیا را از دریچه نگاه همسرتان ببینید.

 زنی با این اخلاق، منتظر خیانت شوهرش باشه!

بداخلاق بودن

این روحیه برای هر دو جنس زن و مرد ناپسند است. ولی باید بدانید مردان از زنانی که مودی و بدخلق بنظر می رسند فراری هستند. آن ها اغلب سراغ زنانی میروند که همیشه شاد و خندان هستند. حتی این مسئله را از روی تصویر های شبکه های اجتماعی هم میتوان تشخیص داد.

در این زمینه بخوانید؛ 

علت گریه هنگام دعوا؛ خانم ها بخوانند

دروغ هایی که زنان به مردان زیاد می گویند!!

آقایان نشانه های عشق واقعی در زنان را بشناسند

شما جاسوس نیستید

یکی از اتفاقات بدی که میتواند برای یک مرد بیفتد این است که ناگهان ببیند همسرش در حال جست و جو در وسیله های شخصی مانند کیف و تلفن همراه است و در بین ایمیل ها و شبکه های اجتماعی گردش می کند. چه کسی به شما این اجازه را داده که میتوانید وارد حریم شخصی همسرتان شوید و همه وسایل شخصی وی را زیر و رو کنید؟ به چه دلیل فکر نمی کنید این یک رفتار کاملاً غیراخلاقی است.

به یاد داشته باشید که چنین رفتارهایی نه تنها وی را مخفی کارتر می کند بلکه آرام آرام چیزهایی را هم که به شما می گفت دیگر نمی گوید چرا‌که به شما اعتماد ندارد و دیگر حس امنیت نمی کند. یادتان باشد وی باشماست، دوست تان دارد ولی به حریم شخصی خود احتیاج دارد و شما باید به وی احترام بگذارید..

توقعات زیاد داشتن

بسیاری از زنانی که در رابطه خویش با مشکل روبرو میشوند کسانی هستند که هر نوع انتظاری از مرد دارند و خودشان در مقابل هیچ کاری برای وی نمی کنند. توقعات یک جانبه برای هیچ کسی قابل تحمل نیست و زن و مرد هم ندارد. ولی شمار زنانی که می خواهند شریک عاطفی شان همه چیز تمام باشد و خودشان هیچ ویژگی خاصی ندارند زیاد شده. همین امر هم به تنها شدن این زنان می انجامد.

مانند دوقلوهای به هم چسبیده نباشید

برخی زن ها فکر می کنند زندگی مشترک یعنی زندگی کردن مانند دوقلوهای به هم چسبیده. آن ها انتظار دارند همسرشان از همان لحظه ای که از محل کارش بیرون می آید ، دربست در اختیار شان باشد و با این کار عشقش را به این زندگی ثابت کند.

خود این زن ها هم زندگی شان را محدود به همسرشان می کنند و چون از همه فرصت ها و خواسته هایشان می گذرند، چنین انتظاری را از همسرشان هم دارند. ولی حقیقت این است که کسی از آن ها نخواسته از فرصت هایشان بگذرند.

یک مرد عادی، دوست دارد همسرش یک زندگی معمولی و همچنین دوستانی داشته باشد که گاهی با آن ها وقت بگذراند. گاهی به تنهایی نیاز داشته باشد و به فکر آینده و پیشرفتش هم باشد. یک مرد عادی خودش هم به همین نحوه زندگی می کند و چنانچه کسی انتظاری جز این داشته باشد، خیلی زود با وی به مشکل برمی خورد.

مردان از گریه کردن زنان بیزارند

مردان از گریه کردن زنان بیزارند، به ویژه زنانی که حتی در ساده ترین و کوچک ترین بحث ها اشک شان در می آید نمی توانند در طولانی مدت مورد علاقه و توجه یک مرد قرار بگیرند. مردان عاشق زنان منطقی هستند و این همان خصوصیت است که دوست دارند همسرشان آنرا داشته باشد. زنانی که می خواهند مردان را تحت کنترل خویش در بیاورند نمی توانند رابطه پایداری را داشته باشند. مسئله مهم دیگر بحث ازادی مردان است.

برخی از مردان آن قدر در رابطه های شان به وسیله شریک شان محدود میشوند که حتی نمی تواند با دوستان و همکاران خویش فضایی برای صحبت و رابطه داشته باشند و این اتفاق زنگ خطری است که باید جدّی اش گرفت. مردان احتیاج به فضا دارند و چنانچه این فضا را از آنها سلب کنید دیر یا زود آنها شما را ترک خواهند کرد.

تغییر دادن مردها

خیلی از زن ها با این فکر وارد یک رابطه میشوند که میتوانند عیب های جزیی فردمقابل خویش را عوض کنند. و با اینکه امکان دارد در برخی مسایل درست باشد، ولی هیچ چیز برای یک مرد بدتر از این نیست که زن زندگی اش ویژگی های وی را نپذیرد.

غر زدن و انتقاد کردن زیاد

گاهی وقت ها در زندگی زناشویی شاهد گیردادن های زیاد وغرزدن زنان را شاهد هستیم. غر زدن و انتقاد کردن زیاد یکی از افت های زندگی زناشویی است و سبب می شود رابطه گرم و صمیمی از بین رود.

تک روی کردن

استقلال و قدرتمند بودن زنان همیشه هم برای مردان جذاب نیست. این تیپ از خانم‌ها اغلب در خصوص رفتار بچگانه مرد خویش شکایت دارند و نمی توانند هیچگونه ضعف یا اشتباهی را تحمل کنند. این زنان همه کارهایشان را خودشان انجام می دهند.

این رفتار برای مرد آنقدر خوش آیند نیست. مردها دوست دارند دیده و شنیده شوند. هنگامی که هیچ یک از تلاش هایشان برای زن جذاب نباشد، آن ها هم علتی برای ادامه ارتباط نمی بینند. البته یادتان باشد نباید در این مسئله خیلی افراط کرد چون به همان اندازه ای که زنان بسیار مستقل میتوانند مردان را از خویش دور کنند، زنان خیلی محتاج و افردی که حتی برای خرید خمیر دندان به کمک شریک شان نیازمندند، مورد نفرت و بیزاری مردان قرار می گیرند.

هنگامی که دائم به وی زنگ می زنید

مردانی هستند که می گویند از این که همسرشان هر 10 دقیقه یک بار تلفن می زند و دائم پیامک های بی معنی می فرستد کلافه شده اند؛ از این که در تمام طول روز همسرشان زنگ می زند و مکان آن ها را چک می کند اذیت میشوند ، از این که باید برای هر چیز کوچکی جواب پس بدهند حس نا امنی می کنند.

مردها هنگامی که درگیر کاری هستند توجه بیش از حد را دوست ندارند. امکان دارد در آغاز در مورد تماس ها و توجهات بیش از حد همسرشان اعتراضی نکنند ولی به مرور کلافه میشوند و حتی گاهی با شیوه های مختلف تلاش می کنند از پاسخ دادن طفره بروند.

یادتان باشد لازم نیست شما بعنوان یک زن هر چیز کوچک و هر حرکتی که می کنید را به همسرتان گزارش دهید و بالطبع وی هم دوست ندارد همه چیز را به شما گزارش دهد؛ این که کجا هست اکنون به چه چیزی فکر می کند. به وی زمان بدهید که گاهی شما را نداشته باشد و دلش برای تان تنگ شود.