۰ نفر

رییس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

ترافیک پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه

۶ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۲۶
کد خبر: 462896
ترافیک پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سیاوش محبی ، از ترافیک پرحجم در محورهای فیروزکوه و هراز خبر داد و اظهار داشت: این محورها در حال حاضر پرحجم و بدون گره ترافیکی هستند.

محبی با بیان اینکه محور امام رضا نیز دارای ترافیک پرحجم اما روان است گفت: ترافیک در جاجرود، آزادراه تهران-پردیس و گیلاوند نیز پرحجم است و خودروهایی که قصد ورود به محورهای هراز و فیروزکوه را دارند در این مناطق با ترافیک نیمه سنگین مواجه می‌شوند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک دیگر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را عادی و روان توصیف کرد و عنوان داشت: با توجه به شرایط کرونا توصیه می‌کنیم هموطنان در چنین شرایطی از سفر کردن پرهیز نمایند.

محبی تأکید کرد: هموطنان در صورت وجود ضرورت به سفر قبل از آغاز مسافرت، مدیریت زمان سفر را رعایت کرده و پس از استعلام وضعیت راه‌ها از مراجع رسمی، اقدام به شروع مسافرت کنند و هرگز در ساعات پیک ترافیک در جاده‌ها حضور نداشته و سفر خود در روشنایی روز انجام دهند.

وی اظهار داشت: رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب و تخلفات حادثه‌ساز، رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت حقوق شهروندی می‌تواند باعث کاهش حوادث رانندگی و سفری ایمن و بدون خطر برای هموطنان شود.