در جدیدترین نظرسنجی انجام شده توسط Bankrate مشخص شد که قابل اعتمادترین دارایی سرمایه‌گذاری بلندمدت آمریکایی‌ها، بازار سهام است.

اقتصادآنلاینمهسا نجاتی؛ بررسی جدید انجام شده توسط یک شرکت داده‌های مالی نشان می‌دهد که بازار سهام تا چه اندازه در سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آمریکایی‌ها محبوب است.

در نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Bankrate، 28درصد از بزرگسالان ایالات متحده اظهار داشتند ترجیح می‌دهند پولی که برای 10سال آتی قصد استفاده از آن را ندارند، در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنند. 26درصد هم بخش املاک و مستغلات را برای این موضوع مناسب دانستند.

پول نقد، حساب‌های پس‌انداز و گواهی‌های سپرده 18درصد، و فلزات گران‌بها نیز 14درصد از آمار این نظرسنجی را به خود اختصاص دادند. سایر سرمایه‌گذاری‌ها از جمله ارزهای دیجیتالی و اوراق قرضه تنها 4درصد را شامل شدند.

ترجیح سرمایه‌گذاری نقدی بلندمدت نسبت به سال گذشته 19درصد کاهش داشته، در حالی که سرمایه‌گذاری در طلا و فلزات گران‌بها برای دومین سال متوالی افزایش یافت.

بررسی Bankrate همچنین نشان می‌دهد 42درصد از آمریکایی‌ها معتقدند بیماری همه‌گیر ویروس کرونا در حال تغییر استراتژی سرمایه‌گذاری بلندمدت آنها است. در حالی که 26درصد می‌گویند به دلیل این ویروس سرمایه‌گذاری کمتری خواهند کرد، 16درصد اعلام کردند که سرمایه‌گذاری خود را افزایش خواهند داد.

پس از سقوط شدید در اوایل ماه فوریه به دنبال ورود اولیه بیماری کووید-19 به ایالات متحده، بازار سهام در حال حاضر خود را به سطوح پیش از بیماری همه‌گیر نزدیک کرده است. سرمایه‌گذاران جدید و اعتماد مداوم در بازار سبب این بهبود سریع شده است.

در نمودار ارائه شده، میزان تمایل آمریکایی‌ها به سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف را مشاهده می‌کنید؛

سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها