۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ دلار مجددا وارد کانال ۱۱هزار تومان شد

۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
کد خبر: 395653
ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ دلار مجددا وارد کانال ۱۱هزار تومان شد

در ادامه روند نزولی نرخ ارز در بازار، امروز قیمت دلار و یورو نسبت به معاملات روز گذشته حدود ۴۰۰تومان و نسبت به دو روز پیش حدود ۷۰۰تومان ارزان شده است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ بعد از گذشت یک دوره چهار روزه جهش نرخ ارز، قیمت دلار و قیمت یورو از آخرین ساعات معاملات دیروز وارد مدار نزولی شد به طوریکه طی روز گذشته بهای دلار از 12500 به 12100تومان و بهای یورو از 13700 به 13300تومان رسید.

در ادامه این روند نزولی، بهای هر اسکناس دلار با 400تومان کاهش نسبت به معاملات ظهر روز گذشته در بازار ارز امروز به 12هزار تومان برای فروش و 11900تومان برای خرید رسید.

یورو نیز با همین مقدار کاهش، امروز در صرافی‌های مجاز بانکی با قیمت 13200تومان به مشتری فروخته می‌شود و بهای خرید آن 13100تومان است.

بر این اساس، دو روز پیش رییس کل بانک مرکزی در بازدید از بازار فردوسی نیز اظهار کرده بود که قیمت ارز به خاطر افزایش تقاضا به وجود آمد و واقعی نیست؛ همانطور که همتی وعده داده بود ارز را به نرخ سابق بازمی‌گرداند، در این راستا طی دیروز و امروز شاهدیم که بانک مرکزی دوباره به بازار ارز ورود کرده و آن را تحت کنترل خود قرار داده است.