۰ نفر

به منظور پیگیری روند اجرایی پروژه انجام شد؛

بازدید مدیران شستا و تاپیکو از پروژه کاغذسازی بیستون در استان کرمانشاه

۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴
کد خبر: 548536
بازدید مدیران شستا و تاپیکو از پروژه کاغذسازی بیستون در استان کرمانشاه

در بازدید از پروژه کاغذسازی بیستون، مدیران هلدینگ سلولزی تاسیکو و کاغذسازی کاوه حضور داشتند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛پروژه کاغذسازی بیستون تامین به عنوان طرح توسعه کاغذسازی کاوه (از شرکت های وابسته به شستا) و با مالکیت این شرکت در منطقه هرسین استان کرمانشاه در حال انجام است. این پروژه که دچار توقف طولانی مدت بود از دو سال پیش و پس از بازدید محمد رضوانی فر، مدیرعامل شستا سرعت گرفته، از اهمیت فراوانی در ایجاد اشتغال در غرب کشور برخوردار است.

پروژه کاغذسازی بیستون تامین، امروز میزبان هیاتی از مدیران ارشد شستا، تاپیکو، هلدینگ سلولزی تاسیکو و کاغذسازی کاوه بود.

در ابتدای این بازدید، مرتضی امجدیان مدیرعامل شرکت کاغذسازی بیستون گزارشی از روند اجرایی پروژه ارائه کرد. سپس حاضرین ضمن بازدید از روند نصب ماشین آلات و اجرای پروژه، در جریان جزییات امور قرار گرفتند.

img-20210726-wa0037

در جلسه هماهنگی حاشیه این بازدید مقررشد که تمامی ذینفعان پروژه در چارچوب برنامه زمان بندی مشخص شده، تعهدات خود را اجرایی نمایند. همچنین موارد مربوط به افزایش سرمایه شرکت بیستون، تسهیلات بانکی و مسائل مرتبط با تسریع در روند پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است این پروژه در قسمت نصب ماشین آلات بخش کاغذسازی صد در صد پیشرفت داشته است و سایر قسمتها نیز در دست اقدام قرار دارد.

img-20210726-wa0042

در این بازدید، محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا، حسین ابوئی مهریزی مدیرعامل و نورالله میر اشرفی مدیر بازرسی تاپیکو، مُنا ابروفراخ مدیرعامل هلدینگ سلولزی تاسیکو، امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و رجبعلی احمدی دونچالی عضو هیات مدیره کاغذسازی کاوه حضور داشتند.

img-20210726-wa0058img-20210726-wa0095