۰ نفر

همتی پس از پایان مناظره‌ ها؛

برنامه ویژه‌ ای برای بورس دارم / بازار سرمایه می‌ تواند بخش مهمی از تامین مالی اقتصاد کشور را بر عهده می‌گیرد

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۴۱
کد خبر: 534593
برنامه ویژه‌ ای برای بورس دارم / بازار سرمایه می‌ تواند بخش مهمی از تامین مالی اقتصاد کشور را بر عهده می‌گیرد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بازار بورس جایگاه خوبی خواهد داشت و من برنامه ویژه‌ای برای بورس دارم و حتماً اقدامات اساسی در بازار سرمایه خواهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرر و زیان های مردم در بازار بورس، اظهار کرد: من مدت ها قبل از اینکه سقوط بورس انجام شود نامه‌ای به رییس‌جمهور و مقام معظم رهبری نوشتم و ایشان نیز ابراز نگرانی کردند و دستوری دادند که تدبیری شود تا حبابی که شکل گرفته است، مردم را دچار مشکل نکند.

وی تاکید کرد: متاسفانه از دولتمردان به این مساله توجهی نکردند و همین طور ادامه دادند و حتی از مردم برای حضور در بازار بورس دعوت کردند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: بعد از اختلاف نظر وزیر نفت و وزیر اقتصاد در مورد سهام پالایشی متاسفانه شاهد سقوط بازار بورس شدیم و این روند ادامه پیدا کرد.

همتی اظهار داشت: بازار بورس جایگاه خوبی خواهد داشت و من برنامه ویژه‌ای برای بورس دارم و حتماً اقدامات اساسی در بازار سرمایه خواهم کرد چرا که معتقدم بازار بورس و سرمایه می‌تواند بخش مهمی از تامین مالی اقتصاد کشور را بر عهده می‌گیرد.

وی گفت: بورس باید آینه بخش حقیقی اقتصاد باشد و شرکت‌هایی که در آن وجود دارند، باید بازدهی‌شان نشانه ثبات و افزایش بازدهی سهامداران باشد.