۰ نفر

رابطه جالب آنجلینا جولی و برد پیت پس از جدایی

۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۶
کد خبر: 444281
رابطه جالب آنجلینا جولی و برد پیت پس از جدایی

آنجلینا جولی و برد پیت، از حدود ۳سال پیش از یکدیگر جدا شده اند. اما در طول این سه سال و نبرد سنگین برای حضانت فرزندان خود تلاش کرده‌اند ارتباط بین خود را حفظ کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، زمانی که آنجلینا جولی و برد پیت جدایی خود را در سال ۲۰۱۶ اعلام کردند، دل بسیاری از هوادارانشان را شکستند. این زوج برای سرپرستی شش فرزند خود مجادله می‌کردند و این مجادله چندان خوشایند نبود. اکنون و پس از زادروز تولد فرزند مشترک این دو نفر، این پرسش مطرح است که رابطه پیت و جولی چگونه است؟

طبق گزارش‌ها، آنجلینا جولی و برد پیت قبل از جدا شدن در خصوص حضانت فرزندان خود دچار اختلافات شدید شدند. هنگامی که آن‌ها جدایی خود را رسما اعلام کردند قرار شده بود که جولی سرپرستی شش فرزند مشترکشان را به عهده بگیرد. با این وجود، پیت نیز درخواست حضانت مشترک داشت. این زن و شوهر سابق ماه‌ها با یکدیگر قهر بودند و صحبتی نمی‌کردند. در سال ۲۰۱۸، اوضاع بهتر بود و این دو در نهایت برای حضانت مشترک توافق کردند.

طی ماه‌های اخیر، هر دو نفر سعی کرده‌اند ارتباط خود را در خصوص مسائل مرتبط با بچه‌ها ارتقا دهند. آن‌ها روی همکاری با یکدیگر متمرکز شده اند و برای برنامه حضانت فرزندان خود نیز همفکری بیشتری دارند.

این برنامه‌ریزی باعث شده است که بچه‌ها نیز نسبت به گذشته دغدغه‌های کمتری داشته باشند. حتی در شرایطی که ماه‌هاست جهان به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه است، با این وجود، آنجلینا جولی و برد پیت اجازه نداده‌اند که این بیماری همه گیر جهانی بر روابط آن‌ها و فرزندشان تاثیر بگذارد.