۰ نفر

معرفی پروژه‌ های فعال ساختمانی در سازه یاب

۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶
کد خبر: 558358
معرفی پروژه‌ های فعال ساختمانی در سازه یاب

اگر در زمینه کسب و کارهای ساختمانی فعال باشید، احتمالاً به این موضوع فکر نموده اید که با توجه به همه گیری بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای کسب و کارها ایجاد نموده است، تغییر در رویه بازاریابی و فروش چقدر می تواند با اهمیت باشد. تغییری که در راستای دیجیتالی نمودن کارها و استفاده از ابزارها و پلتفرم های به روز باشد.

در همین راستا نیز بانک های اطلاعات ساختمان به عنوان یکی از تازه ترین روش های روز دنیا پا به عرصه بازاریابی مدرن گذاشته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار افراد متقاضی قرار می دهد. حال با توجه به همین ضرورت نیز بر آن شدیم تا در این نوشتار به سراغ آشنایی شما عزیزان با این بانک های اطلاعات ساختمان رفته و علاوه بر ارائه اطلاعاتی دقیق ، شما را با یکی از معتبرترین بانک های اطلاعات ساختمان کشور آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

بانک اطلاعات ساختمان چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که بانک اطلاعات ساختمان  چیست و دقیقاً چه خدماتی را ارائه می دهد؟

شاید برای شما نیز جالب باشد اگر بدانید که در ابتدا زمانی پای این بانک های اطلاعاتی به صنعت ساختمان کشور باز شد که اهمیت شناسایی دقیق مشتریان و تسهیل امر بازاریابی و فروش کاملاً مشخص شده بود. چراکه این بانک های اطلاعات ساختمان می توانستند، اطلاعات تمامی پروژه های در حال ساخت سازنده ها را در بسته های مختلف و به بهترین شکل فراهم آورند. درواقع لازم است بدانید که این بانک ها معمولاً شامل کلیه پروژه هایی است که در حال حاضر در سطح شهر مد نظر در حال ساخت می باشد.

به طور کلی به منظور ساخت یک بانک اطلاعات ساختمان معتبر، گروه های مختلفی از متخصصین در حوزه هایی اعم از آنالیز داده، محتوا، پردازش اطلاعات و ... بر روی آن کار می کنند و به صورت مویرگی در سطح شهر به جستجو و استخراج اطلاعات پروژه ها ازجمله، آدرس پروژه، تعداد طبقات، تعداد واحد، متراژ، نام سازنده، شماره موبایل سازندگان و مدیر پروژه همراه با عکس و کروکی آنها می پردازند. سپس این اطلاعات به طور کامل تحت پردازش و اعتبار سنجی قرار گرفته و در قالب بسته هایی با خدمات جانبی از طریق پنل کاربری مخصوصی به خریداران ارائه می شود.

2

معرفی سازه یاب 

مجموعه سازه یاب در سال ۱۳۹۹ با هدف راه اندازی بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت جامع و معتبر در ایران توسط تعدادی از فارغ التحصیلان و متخصصین حوزه ام بی ای و آی تی کشور شروع به فعالیت نمود و منجر به تاسیس فروشگاه خدمات اینترنتی سازه یاب شد.

درواقع این بانک اطلاعات سیستم جامعی است که اطلاعات لازم ساختمانی را از طریق مراکز معتبر و یا حضور در پروژه های در حال ساخت گردآوری کرده و توسط بازرسین و متخصصین خود به صورت کاملاً اصولی مورد پردازش قرار می دهد و سپس همین اطلاعات را به صورت دسته بندی شده و کاملاً دقیق در دسترس مشتریان خود قرار می دهد.

اما مزیت مهم این بانک اطلاعاتی نسبت به سایر رقبا در مناطق 22 گانه تهران و حومه پایتخت را می توان در دسترسی و مجهز بودن آن به یک پایگاه داده دقیق، معتبر و دسته بندی شده، همراه با به روزرسانی و تصویربرداری روزانه از بیش از 600 پروژه در حال ساخت دانست. همچنین این بانک اطلاعاتی معتبر و ارزشمند در کنار مزیت های مطرح شده دارای قابلیت تفکیک دقیق اطلاعات بر مبنای منطقه، مرحله و نوع سازه را نیز دارا می باشد؛ بنابراین انتخاب سازه یاب می تواند انتخابی هوشمندانه و دقیق به حساب آید.

معرفی پروژه های فعال ساختمانی تهران و کرج

پروژه های ساختمانی اصولاً به ساخت ساختمان و منازل مسکونی محدود نمی شود و می تواند شامل هر نوع سازه ی دیگری ازجمله ساخت انواع پل، ساختمان های تجاری، احداث تأسیسات ساختمانی، مکان های تفریحی و .... باشد.

3

با توجه به همین موضوع نیز در این قسمت به تفکیک به معرفی انواع پروژه های ساختمانی می پردازیم :

    • ساخت انواع برج ها و آسمان خراش در پایتخت

تهران به عنوان پایتخت کشور آبستن ساخت انواع ساختمان‌های مدرن و برج های تجاری و تفریحی می باشد . با توجه به همین بستر نیز بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب می تواند اطلاعات کاملاً دقیقی را در باب این پروژه های فعال و بزرگ به شما عزیزان با به روزترین اطلاعات ارائه نماید.

    • انواع پروژه های احداث تأسیسات ساختمانی 

تأسیسات ساختمانی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین بخش های هر ساختمان است. درواقع تأسیسات ساختمانی شرایط مطلوب و مناسب برای زندگی و کار در ساختمان فراهم می کند و  باید به صورت اصولی و بر اساس نقشه های معماری و مهندسی طراحی و اجرا شوند. با توجه همین اهمیت نیز مژده می دهیم که با استفاده از بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب به تمام پروژه های فعال در زمینه احداث تأسیسات ساختمانی در تهران و حومه دسترسی داشته و می توانید به بهترین شکل بازار مدنظر خود را بسازید.

    • انواع پروژه های احداث پل 

شاید به جرئت بتوان اذعان داشت که ساختمان انواع پل های مختلف در مناطق شهری جزئی جدایی ناپذیر از ساخت و ساز شهری بوده و همواره پروژه های کوچک و بزرگی در این زمینه فعال می باشند، که با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمان به روز می توانید در سریع ترین زمان ممکن به این پروژه ها دسترسی پیدا نمایید.

اهمیت استفاده از بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب

طی یک نگاه کلی می توان اذعان داشت که با استفاده از بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب شما از استخدام ویزیتورها جهت شناسایی پروژه ها بی نیاز می شوید. چراکه می توانید با استفاده از آن فعالیت های بازاریابی محصولات خود را به آسانی انجام دهید. همچنین با داشتن این اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به شناسایی پرونده هایی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند، هستید. ازجمله دیگر دلایل اهمیت استفاده از بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب را می توان در فراهم آوردن اطلاعات دقیق و به روز بودن جهت کاهش هزینه و صرفه جویی زمانی دانست؛ زیرا گروه های مختلف حاضر در شرکت، همواره با رصد دقیق و مرتب پرونده ها این امکان را دارند که دقیق ترین، به روزترین فایل ها را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند. در همین راستا لازم است بدانید که این فایل ها به صورت روزانه به روز شده و بیش از 150 فایل در روز به بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و کرج اضافه می شود.

4

آشنایی با مزایای رقابتی سازه یاب

همان طور که در ابتدای این محتوا نیز اشاره نمودیم سازه یاب با تکیه بر دانش و تجربه خود شبکه ای قدرتمند از اطلاعات پروژه های ساختمانی و شماره تماس سازندگان را در اختیار شما می گذارد تا در اثر ارتباط و تعامل سازنده با آن ها بتوانید حجم سفارش ها خود را به چند برابر رسانده و موقعیت تجاری خود را تقویت نمایید. با توجه به همین مسئله نیز سازه یاب خدمات جانبی دیگری را نیز به منظور بهبود فرایند فروش شما عزیزان ارائه می کند که این موارد به شرح زیر است:

    • پوشش کامل پروژه ای تهران و کرج

    • قابلیت ارسال پیامک های تبلیغاتی به سازندگان با امکان برگشت اعتبار پیامک های ناموفق

    • به روزرسانی هر روزه پروژه ها به منظور کاهش ضریب خطا در فرایند بازاریابی هوشمند محصولات

    • قابلیت جستجو میان پروژه های مختلف بر اساس منطقه، محله، تعداد طبقات، متراژ و ...