۰ نفر

اقتصاد آنلاین از تحولات قیمت مسکن گزارش می‌دهد؛

بررسی قیمت مسکن در شرق تهران/ نوسان نرخ‌ها در تهرانپارس بیداد می‌کند!

۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱
کد خبر: 448795
بررسی قیمت مسکن در شرق تهران/ نوسان نرخ‌ها در تهرانپارس بیداد می‌کند!

مشاوران معاملات املاک شرق تهران معتقدند: تفاوت قیمت یک واحد آپارتمان از یک کوچه به کوچه دیگر در تهرانپارس گاهی به متری 3میلیون تومان هم می‌رسد. بهار یکی از بهترین محلات و خاک سفید ضعیف‌ترین محلات تهرانپارس است. کف و سقف معاملات انجام شده در تهرانپارس بین 20 تا 50میلیون تومان است.

اقتصاد آنلاین محبوبه قرمزچشمه؛ اقتصاد آنلاین با بررسی میدانی از فایل‌های موجود در بنگاه‌های معاملات املاک شرق تهران، قیمت مسکن و ارزش واقعی آپارتمان‌ها که توسط کارشناسان مسکن نرخ‌گذاری شده است را در گفت‌وگو با کارشناسان و مشاوران مسکن بررسی می‌کند.

تهرانپارس یکی از اصلی‌ترین محله‌های شرق تهران است.گزارش میدانی خبرنگار اقتصادآنلاین از معاملات انجام شده در شرق تهران نشان می‌دهد، آپارتمان‌های معامله شده در تهرانپارس رکورددار بالاترین قیمت مسکن شرق تهران در سه ماه اول 99 است.

یکی از مشاوران معاملات املاک با بیان این‌که بهار یکی از بهترین محله‌های تهرانپارس است، گفت: تفاوت قیمت یک واحد آپارتمان از یک کوچه به کوچه دیگر در تهرانپارس گاهی به متری 3 میلیون تومان نیز می‌رسد. با شروع افزایش قیمت در تیرماه 99 قیمت مسکن در تهرانپارس هم اندکی افزایش یافت.

در این زمینه بخوانید:

گران‎ترین‌های تهران پارس

یکی از مشاوران بنگاه‌ معلات ملکی تهرانپارس در گفت‌و‌گو با اقتصاد آنلاین متوسط قیمت یک آپارتمان نوساز در تهرانپارس را بین 30 تا 35میلیون تومان عنوان کرد و اظهار کرد: کف و سقف معاملات انجام شده در تهرانپارس زیاد و بین 20 تا 50میلیون تومان است. بهترین محله تهرانپارس خیابان‌های 150، 154، 142، 136، 130، 198، 202 بالای فلکه دوم  و خیابان رشید است.

وی در ادامه گفت: یکی از گران‌ترین آپارتمان‌های معامله شده در خرداد 99 مربوط به یک آپارتمان نوساز در خیابان رشید است که با متری 45 میلیون تومان معامله شد اما این معامله یک روال نیست و در مقابل آپارتمان‌هایی نیز وجود دارد که با متری 20 میلیون تومان معامله شده است.

ارزان‌ترین نوسازهای تهرانپارس

یکی از مشاوران بنگاه‌ معلات ملکی تهرانپارس در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین با بیان این که ارزان ترین محله تهرانپارس، خیابان احسان و خاک سفید است، گفت: کف قیمت آپارتمان نوساز در این محله 20 میلیون تومان برای هر متر مربع است. یک آپارتمان 10سال ساخت به بالا، میانگین 17میلیون تومان در این محله معامله می‌شود.