۰ نفر

اعتبارات لازم برای توسعه جاده‌های استان‌ها اختصاص می‌یابد

۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵
کد خبر: 445833
اعتبارات لازم برای توسعه جاده‌های استان‌ها اختصاص می‌یابد

وزیر راه و شهرسازی‌ گفت: در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه راه اعتبارات لازم به تمام استان‌ها اختصاص می‌یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسلامی بعد از ظهر امروز 24 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  تلاش برای ایمن‌سازی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در مناطق مختلف کشور یکی از اولویت اصلی و اساسی وزرات راه و شهرسازی است که در این راستا اقدامات بی‌نظیری انجام می‌شود.

به گفته وی در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه راه اعتبارات لازم به تمام استان‌ها اختصاص می‌یابد و در استان اردبیل نیز این موضوع مهم با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با توسعه جاده‌ها و احداث پروژه‌های بی‌نظیر در حوزه راه علاوه‌بر کاهش میزان تصادفات جاده‌ای برای رسیدن پیشرفت و توسعه نیز گام‌های اساسی انجام می‌شود.

اسلامی همچنین به وضعیت راه آهن اردبیل اشاره کرد و گفت: دولت در بحث توسعه شبکه ریلی استان اردبیل و پروژه راه آهن اردبیل-میامه به وعده خود عمل کرده و در اسرع وقت این پروژه بزرگ به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه  بر تداوم عملیات‌ اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی تاکید و افزود: در استان‌ اردبیل وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های با اهمیت دیگری نیز همچون محور اردبیل-آستارا و توسعه فرودگاه را دارد که با اهتمام ویژه‌ای تداوم می‌یابد.