۰ نفر

بازگشایی منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
کد خبر: 435811
بازگشایی منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال

مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به یک طرفه شدن محور کندوان در بعدازظهر امروز گفت: منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال که در مسیر شمال به جنوب مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، بیان کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای مواصلاتی و جاده‌های کشور ترافیک روان است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات 2241 دستگاه ترددشمار جاده‌ای کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل 4.2 درصد کاهش دارد در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح و کمترین تردد بین ساعت 17 تا 18 ثبت شد.

محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا روز شنبه 13 اردیبهشت

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 امروز 12 اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است،‌با اعلام مأموران پلیس راه تردد از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا گفت:‌در محور هراز تردد تریلرها و در محور کندوان تردد تریلر و کامیون ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌در محور هراز تردد کامیون از ساعت 6 تا 24 امروز 12 اردیبهشت ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 13 اردیبهشت در محورهای هراز،‌کندوان، فیروزکوه و جاده تهران ـ مشهد ممنوع است.

آزادراه کرج ـ تهران پر ترافیک‌ترین جاده کشور

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌های کرج ـ تهران، تهران ـ‌کرج و کرج ـ قزوین پر ترافیک‌ترین جاده کشور بود.

انسداد 12 جاده به دلیل نبود ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌در حال حاضر 12 محور به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر قزوین ـ همدان، رودبار ـ قلعه‌گنج، رودبار ـ کهنوج، پونل ـ خلخال، شمشک ـ دیزین، منطقه 4 آزادراه تهران ـ‌ شمال و محور قدیم قم ـ کاشان اشاره کرد.

محرابی‌نیا یادآور شد: منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل عملیات نصب سامانه‌های پایش تصویری و مدیریت راه و سیستم‌های هوشمند تأسیسات الکترومکانیکال تونل‌ها مسدود است.

باران در جاده‌های دو استان و تردد روان در محورهای تهران ـ‌ شمال

وی اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای فیروزکوه،‌ هراز، کندوان، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

وی با اشاره به بارش باران در جاده‌های دو استان خراسان رضوی و هرمزگان گفت:‌در محورهای منتهی به شمال کشور بارش خاصی نداریم.