۰ نفر

فعالیت کارگزاری مسکن مهر پردیس از ۱۶فروردین

۱۵ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۰۹
کد خبر: 428490
فعالیت کارگزاری مسکن مهر پردیس از ۱۶فروردین

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹کارگزاری مسکن مهر پردیس با حضور یک سوم از نیروها، فعالیت خود را برای ارائه خدمات به افرادی که از طریق سامانه، نوبت اینترنتی گرفته‌اند آغاز می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدمهدی هدایت اظهار کرد: با توجه به مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، کارگزاری مسکن مهر شهر جدید پردیس از تاریخ ۱۶ فرودین ماه ۱۳۹۹ تا پایان فروردین ماه جهت ارائه خدمات دایر می شود.

وی افزود: البته به دستور ستاد مقابله با کرونا در جهت مقابله با این ویروس، فعالیت کارگزاری با حضور یک سوم از همکاران آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید کرد: بر این اساس ظرفیت پذیرش مالکان نیز متناسب با آن کاهش می‌یابد و فقط افرادی که از طریق سامانه میز خدمت به نشانی www.pardis.city موفق به اخذ نوبت اینترنتی شده‌اند می‌توانند جهت انجام امور در کارگزاری حضور پیدا کنند.

وی گفت: با توجه به فراهم کردن بسترهای اینترنتی لازم و ارتقای آنها، مالکان می‌توانند برای انجام امور مربوط به معاملات ثانویه، خرید عرصه مسکن مهر، دریافت کارت قسط و دیگر امور، به صورت الکترونیکی از طریق سامانه میز خدمت شرکت عمران شهر جدید پردیس به نشانی فوق الذکر و بدون مراجعه حضوری در مراحل اولیه اقدام کنند.

از روز ۲۹ اسفند تا سوم فروردین پروژه های پردیس تعطیل بود که از روز سوم اسفند ماه ۴۰ درصد نیروها فعال شدند. مدیرعامل عمران پردیس گفته بود که در روزهای آینده افراد بیشتری به کار برمی گردد. از ۸۲ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس حدود ۴۵ هزار واحد افتتاح شده و قرار است مابقی تا پایان سال جاری به اتمام برسد. سهم پردیس از مسکن ملی نیز ۸۰۰۰ واحد مشارکتی و ۳۰۰۰ واحد ثبت نامی است که به گفته هدایت، واحد های مشارکتی به حدود ۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و واحدهای ثبت نامی نیز اردیبهشت ماه به فوندانسیون می رسد.