۰ نفر

۹۸درصد از قراردادها به مالکان مسکن مهر پردیس تحویل داده شد

۲ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۴۶
کد خبر: 426308
۹۸درصد از قراردادها به مالکان مسکن مهر پردیس تحویل داده شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طی دو شیفت کاری و با تحویل روزانه ۶۰۰عدد قرارداد ۵برگی ضد جعل بیش از ۹۸درصد از مالکان مسکن مهر قراردادهای خود را تحویل گرفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی هدایت روز شنبه ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت ویژه محمد اسلامی وزیرراه و شهرسازی، مشکلات سازنده فاز۱۱ مسکن مهر پردیس مرتفع و بیش از ۳۰ سازنده کم کار حذف و پیمانکاران توانمند جایگزین آنها شدند.

وی با اشاره به راه اندازی بخش عرصه در محل کارگزاری مسکن مهر پردیس عنوان کرد: با توجه به حجم بالای کار در بخش فروش عرصه و تقاضای چندین هزار واحد عرصه از سوی مالکان  با هدف تسریع در پاسخگویی به متقاضیان، واحد فروش عرصه به طور مستقل راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش تردد مراجعان ،عرصه مسکن به روش اینترنتی در سامانه  www.pardis.city به متقاضیان عرضه می‌شود.

دستمزد پیمانکاران مسکن مهر پردیس به موقع پرداخت میشود

هدایت با اشاره به تغییر نحوه پرداخت دستمزد انبوه سازان، خاطر نشان کرد: دستمزد انبوه سازان بر اساس تفاهم نامه سه جانبه از محل تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود تا با رفع نگرانی انبوه سازان بابت دریافت دستمزد، سرعت بیشتری در پیشبرد فعالیت‌های اجرایی داشته باشند.

وی ادامه داد: با پی‌گیری های انجام شده، آرامستان پردیس درمراحل نهایی اخذ مجوزهای قانونی جهت تحویل به شهرداری است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تکمیل و راه اندازی ایستگاه پمپاژآب در فاز۱۱مسکن مهر پردیس تا تیر ماه ۹۹، تکمیل خطوط انتقال فاضلاب فازهای مسکن مهر، دریافت مجوز ساخت تصفیه خانه شماره ۲ پردیس و تامین روبناها در حوزه‌های درمانی،آموزشی، فرهنگی و انتظامی در دست اقدام و اجرا است.

هدایت گفت: پس از امضای تفاهم نامه مشارکت در ساخت مترو پردیس با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) کارگاه‌ها با وسایل مورد نیاز تجهیز شدند و عملیات اجرایی مترو پردیس در ابتدای سال ۹۹ آغاز خواهد شد.

زیر ساخت های مسکن مهر پردیس تامین می‌شود

وی با اشاره به تامین زیرساخت‌های رفاهی برای ساکنان مسکن مهر اظهار داشت: راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت خانگی در فاز۸، رسیدگی به درخواست‎ بیش از ۴هزار نفر از مهرنشینان در ملاقات‌های مردمی، اتصال لوله گاز خط انتقال فاز۸ به شبکه سراسری، اجرای آسفالت بیش از ٩٠ درصد پروژه‌های فاز۸ بخش دیگری از خدمات شرکت عمران شهر جدید پردیس است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پی‌گیری بازگشت حدود ٨٠٠ میلیارد تومان برای ساخت پروژه‌های مسکن مهر که درگذشته صرف ایجاد زیرساخت‌های بزرگ در پردیس مانند؛ تونل و راه‌های دسترسی به فازهای مختلف مسکن مهر شده بود، ایجاد ظرفیت جدید برای ٢۵٠٠ متقاضی مازاد مسکن مهر پردیس و کلنگ زنی ١٠٠٠ میلیارد تومانی پروژه‌های مشارکتی بخش دیگری از عملکرد این شرکت است.

هدایت ادامه داد: تفاهم نامه جذب سرمایه گذار در بخش‌های؛ خدماتی، رفاهی، روبنایی، تجاری وگردشگری به ارزش ١٣٠٠ میلیارد تومان به امضا رسیده است.

تجهیزات ساخت واحدها را از تولید کننده داخلی می‌خریم

وی با تاکید بر خرید مصالح و تجهیزات از تولید کننده داخلی اظهار داشت: درب‌ها و پنجره‌های دو جداره از تولید کننده داخلی خریداری می‌شود و برای همه پروژه‌های در حال تحویل آسانسور خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تقدیر ازعلیرضا آقاجری دادستان شهرستان پردیس عنوان کرد: یک هزارو ۶۵۰ متر از اراضی ملی به ارزش بیش از ٣٠ میلیارد ریال در روستای گلدره پردیس رفع تصرف شده است.

هدایت از بهره‌برداری ایستگاه پمپاژ آب در فاز ۱۱ خبرداد و اظهار داشت: این ایستگاه با مساحت کل ۱۵۷۰ متر مربع و زیر بنای۷۱۰ متر  با ظرفیت ۴۲۰ لیتر بر ثانیه و هد ۱۲۰ متر، آب مورد نیاز تمام ساکنان  فاز۱۱را تامین می‌کند.

وی با اشاره به بازدیدهای هفتگی خود از پروژه های مسکن مهر پردیس در فازهای ۸،۱۱، ۵،۹ خاطر نشان کرد: برای نظارت دقیق بر فعالیت پیمانکاران در ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر بیش از یک هزار بازدید در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۱۵ هزار واحد مسکن مهر درخرداد و۱۰ هزار واحد دیگر شهریورسال‌جاری و مابقی تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح خرداد ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی در اواخر سال به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگذاری کامل جمعیتی در مساکن مهر جمعیت این شهرستان به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.