۰ نفر

اعلام شرایط فروش اقساطی کاپرا ۲

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۱۷
کد خبر: 522394
اعلام شرایط فروش اقساطی کاپرا ۲

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور به تازگی شرایط فروش اقساطی کاپرا ۲ را اعلام کرده اند و متقاضیان می توانند این پیکاپ مونتاژی را با طرح بازپرداخت ۱۲ و ۱۸ ماهه خریداری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، در این طرح فروش قیمت مصوب کاپرا ۲ به خاطر تغییر نرخ بیمه با کمی افزایش بها مواجه شده و به ۵۶۰ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است. پیش پرداخت این طرح فروش ۳۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده و موعد تحویل کاپرا ۲ نیز هفته چهارم خرداد ۱۴۰۰ اعلام گردیده است. نرخ سود تسهیلات در طرح فروش اقساطی کاپرا ۲ هم ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است و در این برنامه فروش تنها رنگ سفید این پیکاپ دو دیفرانسیل عرضه می شود.

کاپرا

کاپرا ۲ نمونه فیس لیفت و بزرگتر کاپرا اولیه است و به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۲۴٫۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی این پیکاپ، توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. با توجه به سبک فنی کاپرا ۲ می توان این خودرو را در حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قرار داد. دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، ترمز ABS و EBD، نمایشگر لمسی، شیشه ها و آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکانات کاپرا ۲ به حساب می آید. در حال حاضر کاپرا ۲ گروه بهمن در جایگاه یک پیکاپ مونتاژی رقیب خودروهایی چون ریچ زامیاد، آمیکو آسنا، فوتون تونلند و KMCT8 به حساب می آید. البته که برخی از رقبای جدید کاپرا ۲ مانند KMC T8 و تونلند S بنزینی جدید، به فناوری توربوشارژر پیشرانه مجهز هستند و می تواند توان و قدرت بیشتری را در اختیار راننده بگذارند.

Capra2-24