۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۲۹)

۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
کد خبر: 468091
قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۲۹)

بررسی‌ وضعیت امروز بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌‌ها نسبت به آخرین روز معاملات هفته پیش تغییر چندانی نکرده اما بهای خودرو همچنان بالا بوده به طوریکه بسیاری از فعالان این حوزه تاکید کرده‌اند که به دلیل التهاب و نوسان بالا بهتر است مردم فعلا به این بازار ورود نکنند.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ نگاهی به آگهی‌های فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی نشان می‌دهد که قیمت‌ها نسبت به پنجشنبه هفته پیش تغییر چندانی نکرده؛ بر همین اساس امروز قیمت پراید۱۱۱ بین ۱۱۱ تا ۱۱۳میلیون، پراید۱۳۲ حدود ۱۰۰میلیون و پراید۱۳۱ تقریبا ۹۷میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین دارندگان تیبا قیمت امروز این خودرو را ۱۱۹میلیون و تیبا۲ را حدود ۱۳۵میلیون تومان اعلام کردند؛ قیمت ساینا نیز تقریبا ۱۳۹میلیون، کوییک دنده‌ای ۱۳۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان کوییک‌آر ۱۳۸میلیون تومان است.

قیمت انواع پژو در بازار آزاد

امروز قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ در آگهی‌های فروش اینترنتی به حدود ۱۹۵میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ به ۲۴۷میلیون و مدل صندوقدار این خودرو به ۲۳۰میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت اعلام شده برای پژو۲۰۷ دنده‌ای هم در بازار امروز تقریبا ۲۷۵میلیون و اتوماتیک این خودرو ۳۹۵میلیون تومان بود.

همچنین دارندگان پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی قیمت این خودرو را ۱۸۱میلیون و پژو پارس ساده را ۱۸۷میلیون تومان اعلام کردند؛ بر همین اساس قیمت روز سمند ال‌ایکس به ۱۷۳میلیون، سمند سورن ۲۱۶میلیون، رانا ۱۹۲میلیون، دنا معمولی ۲۷۵میلیون، دنا پلاس به حدود ۲۸۹میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودرو‌های مونتاژی

بر این اساس در بازار آزاد امروز، قیمت پژو۲۰۰۸ به حدود ۸۸۵میلیون، سراتو ۷۰۰میلیون، ساندرو استپ‌وی به حدود 415میلیون، بسترن ۴۰۵میلیون و هایما S۷ توربو به حدود ۶۶۰میلیون تومان رسیده است.