۰ نفر

خانم های عصبانی اینجوری آرام می شوند! / با زن عصبانی چطور رفتار کنیم؟

۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۴۸
کد خبر: 675483
خانم های عصبانی اینجوری آرام می شوند! / با زن عصبانی چطور رفتار کنیم؟

همه ما ممکن است گاهی عصبانی شویم ولی زنان حساس ترند و ممکن است از برخی برخورد ها و شرایط دشوار سریع تر عصبانی شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین،به خصوص در زندگی مشترک مسائل زیادی برای عصبانیت زنان وجود دارد. در چنین شرایطی وظیفه مرد این است که باید خانم های عصبانی  را آرام کند و مسائلی که باعث عصبانیت او می شود را حل کند. زیرا اگر خشم و عصبانیت همسر کنترل نشود، می تواند روابط زناشویی و زندگی مشترک را ویران کند.

در بخش خانواده و زناشویی به ۱۰ تکنیک برای آرام کردن خانم های عصبانی پرداخته شده است.

۱۰ تکنیک برای آرام کردن همسر عصبانی

۱.برای کوتاهی خود عذرخواهی کنید

برخورد با زن عصبانی، وقتی زنی از دست شما عصبانی است، سعی کنید حالت تدافعی نداشته باشید. یکی از دلایل ماندگار شدن مشکلات ازدواج این است که مرد به جای عذرخواهی برای کم کاری خود حالت تدافعی به خود می گیرد. وقتی مشکلی پیش آمد و همسرتان عصبانی است، بابت اشتباهات خود عذرخواهی کنید و قول بدهید که بهتر عمل کنید.


۲.سعی کنید او را آرام کنید

برخورد با زن عصبانی، اگر همسرتان مدام جیغ و داد می‌زند، ممکن است به این دلیل باشد که نمی‌دانید چگونه او را آرام کنید. مردانی که نمی دانند چگونه همسرشان را آرام کنند، در نهایت با واکنش های منفی بیشتری مواجه می شوند. وقتی عصبانی است، چیزهای آزاردهنده به او نگویید. کلمات شیرینی به او بگویید که اعصاب او را آرام و راحت کند.

۳.به شکایات او گوش دهید

همیشه پشت خشم و ناراحتی یک زن موضوعی وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به شکایات او توجه کنید تا مطمئن شوید که دوباره عصبانی نمی شود. اگر او از موضوع خاصی شکایت کرد، به او اطمینان دهید که تغییر خواهید کرد.

۴.غرور خود را کنار بگذارید

اگر حاضر نیستی غرور خود را کنار بگذاری، همسرت از دستت عصبانی خواهد ماند. وقتی می‌خواهید همسرتان را خوشحال کنید، غرور خود را کنار بگذارید و با او همدلی داشته باشید. در واقع وقتی غرور و منیت خود را کنار بگذارید، مسائل را از منظر او خواهید دید.

۵.او را غافلگیر کنید

برخورد با زن عصبانی، وقتی همسرتان عصبانی است سعی کنید با خوشحال کردن او، عشق او را به دست آورید. می توانید او را با چیزهایی غافلگیر کنید که به طور طبیعی او را خوشحال می کند. همسر شما می داند که شما در تلاش برای دلجویی او هستید و او همکاری خواهد کرد.

۶.به او فضا و زمان تنفس بدهید

برخورد با زن عصبانی، بسته به خاص بودن مورد، اگر همسری دارید که سریع عصبانی می شوید، می توانید به او فرصتی بدهید تا تنها بماند. گاهی اوقات، اگر زنی از دست شوهرش عصبانی است، می خواهد تنها باشد و شما باید به تصمیم او احترام بگذارید.

۷.با او مهربان باشید

برخورد با زن عصبانی، یک زن عصبانی به شما نیاز دارد که درد و رنج او را احساس کنید. اگرچه رفتار او ممکن است ناامید کننده باشد، شما باید با او صبور و مهربان باشید. مهربان بودن شما با او باعث نزدیکی بیشتر او خواهد شد.

۸.برای اصلاح اشتباهات خود تلاش کنید

هیچ کس دوست ندارد با یک همسر عصبانی زندگی کند، بنابراین باید به او نشان دهید که از اشتباهات خود متاسف هستید. اگر مرتب مرتکب اشتباهات شوید، همسرتان ممکن است دوباره عصبانی شود و أوضاع بدتر شود. باید تلاش کنید تا اشتباهات خود را اصلاح کنید.

۹.همسرتان را به گرمی در آغوش بگیرید

برخورد با زن عصبانی، برای آرام کردن همسر عصبانی یکی از تکنیک هایی که معجزه می کند این است که همسرتان را در آغوش بگیرید. لازم نیست چیزی بگویید؛ تا او را آرام کنید. فقط کافی است که او را به گرمی در آغوش بگیرید و گونه هایش را ببوسید.

۱۰.غذای مورد علاقه او را سفارش دهید

هر خانمی غذای مورد علاقه خود را دارد و این یکی از اولین چیزهایی است که باید در مورد او بدانید. هر زمان که او عصبانی است، می توانید غذای مورد علاقه او را به صورت آنلاین سفارش دهید. وقتی او این اقدام محبت آمیز شما را می بیند، به حالت عادی خود باز می گردد.