۰ نفر

می دانستید این ۸ وسیله خانگی را باید در فریزر نگهداری کنید؟

۵ آبان ۱۴۰۱، ۵:۵۰
کد خبر: 673526
می دانستید این ۸ وسیله خانگی را باید در فریزر نگهداری کنید؟

غذا تنها چیزی نیست که باید در فریزر نگهداری شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ هیچ چیز بهتر از فریزر برای تازه نگه داشتن و افزایش عمر بسیاری از محصولات نیست. اشیایی همچون محصولات آرایشی و هزاران محصول دیگر، اگر در فریزر نگهداری شوند، عملکرد بهتری خواهند داشت.

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۸ مورد از اشیا بپردازیم که به احتمال زیاد، تا به امروز آن ها را در فریزر نگهداری نمی کردید اما از این پس باید این کار را انجام دهید. با وای آره همراه باشید:

۱. روبالشتی

نگه داری روبالشتی در فریزر در ماه های گرم تابستان که احساس گرما و عرق شدید می کنید، بهترین ترفند برای خنک شدن است. شما می توانید روبالشتی های خود را در کیسه فریزر گذاشته و آن ها را در فریزر قرار دهید؛ در اینصورت می توانید هنگام خواب، یکی از آن ها را بیرون بیاورید و از خواب خنک لذت ببرید.


روبالشتی-

۲. لوازم آرایش

با نگه داشتن لوازم آرایش خود مانند لاک، کرم پودر یا رژ در فرزر، این اشیا خنک نگه داشته شده و از خراب شدن آن ها جلوگیری می شود. زمانیکه این لوازم را در فریزر قرار می دهید، عمر آن ها بصورت قابل ملاحظه ای افزایش می یابد و روغن آن ها سالم می ماند.

لوازم آرایشی

۳. مداد چشم

با قرار دادن مداد چشم در فریزر، هنگام تراشیدن مداد، از شکستن مداوم نوک آن جلوگیری می شود. با قرار دادن مداد چشم خود در فریزر، نوک آن را محکم تر و تیز تر نگه دارید.

۴. کرم دور چشم

خنک نگهداشتن کرم دور چشم، خاصیت آن را افزایش می دهد. یک کرم دور چشم خنک، نه تنها خطوط تیره دور چشم شما را کاهش خواهد داد، بلکه موجب کاهش پف و قرمزی دور چشمتان می شود.

کرم مرطوب کننده

۵. کاسه ها و همزن های دستی

برای هم زدن یک خامه پف کرده عالی، قبل از تهیه آن، وسیله های مورد نیاز خود را در فریزر قرار دهید. گرما، تاثیر زیادی روی خامه پف کرده می گذارد و در صورتیکه وسیله های مورد نیاز تهیه خامه، خنک شوند، خامه شما بسیار راحت تر فرم میگیرد.

۶. فیلم عکاسی

 در صورتیکه فیلم عکاسی در معرض هوای گرم قرار گیرد، فرایند فرسودگی آن می تواند سرعت بیشتری بگیرد. توصیه می شود تا برای افزایش طول عمر فیلم عکاسی، آن را در فریزر نگهداری کنید.

تبدیل نگاتیوهای قدیمی به عکس‌های دیجیتالی

۷. پاکت سر بسته

اگر پاکت سر بسته خود را چند ساعت در فریزر قرار دهید، می توانید بدون آسیب رسیدن به کاغذ، آن را براحتی باز کنید.

۸. گل های چیده شده

اگر میخواهید عمر گل هایتان افزایش پیدا کند، باید گل های چیده شده را در فریزر قرار دهید. با أین کار، آن ها تازه تر به نظر خواهند رسید بطوری که گویا به تازگی آن ها را خریداری کرده اید.

سبد-گل میخک مینیاتوری